Plönninge <3

Sv: Plönninge <3

TRÅDLÅN(A)
Haha närja läste att ni hade 235p osv tyckte jag jag var skit dålig som ligger på 185 efterslutbetyget i 8an ändå fick jag bäst i klassen men kom på att vi endast har 11 ämnen sedan har man jju 16! :P Lite skillnad!

Jag ska noig gå ett vanligt gymnasie med inriktning häst eller vanlig med häst vid sidan:)

Jag går handel nu (gick ut ettan i år) men sökt om till frisör.. Nu i efterhand har jag kommit på att jag vill gå på Plönninge, men är ju försent att söka om nu :( Men hoppas att ni får 3 roliga år ni som kommer in! :)

Jag har också sökt till galopp :D. Men det är ju hästhållning :crazy: men galoppen var ju där och det är det enda jag vill gå. Men någon som går på Plönninge, vet ni om man kan mixa med så man kan gå galoppen typ NV-inriktat? Fast jag vet ju inte om det spelar någon roll min mor som vill det, jag har ju bestämt mig för att söka till BRS efter gymnasiet.

Idag ringde rektorn inom hästhållningen till mig och sa att jag var välkommen att börja hos dem till hösten:banana::banana:
Jag är sååå glad och jag kan knappt tro att det är sant:D

:banana::banana::banana:

Är d många här som ska ha med er egen häst till plönninge??

Säger bara att Plönninge är en trevlig skola. Jag gick ut 02 o tänker gärna tillbax till de tre åren jag hade där. MEN, det är ingen dans på rosor.

Det är tyvärr mycket fylla o festande så det gäller att veta vad man vill o hålla sig från festandet o dumheterna...

Säger bara lycka till till er som ska gå där o tänk på att det ni lär er i skolbänken är bara en liten del av det ni lär er där. Att bo på internat är hemskt skoj o nyttigt för hela livet. Man blir vuxen o självständig mycket snabbare än om man stannar hos mamma o får allt fixat.

Tror ni att det är någon mening att söka på reservplatserna om man bara har 200p? Och tror ni att det har nån betydelse att jag redan gått ett år på gymnasiet (förtur eller så?) Jag vill ju sååå gärna gå där!! :)

Tror du kmr långt på 200p eftersom jag har 205 och ligger på 6:e reserv ;) men är det inte försent att söka?

Okej, bra! Nja alltså man hamnar ju automatiskt som reserv om man söker nu men jag vet inte om man hamnar sist på reservlistan, i så fall känns det ju lite hopplöst. Men det skadar ju aldrig att söka och se vad som händer :)

Säger bara att Plönninge är en trevlig skola. Jag gick ut 02 o tänker gärna tillbax till de tre åren jag hade där. MEN, det är ingen dans på rosor.

Det är tyvärr mycket fylla o festande så det gäller att veta vad man vill o hålla sig från festandet o dumheterna...

Säger bara lycka till till er som ska gå där o tänk på att det ni lär er i skolbänken är bara en liten del av det ni lär er där. Att bo på internat är hemskt skoj o nyttigt för hela livet. Man blir vuxen o självständig mycket snabbare än om man stannar hos mamma o får allt fixat.

Jag tror festandet har minskat ganska mkt sen 02 ;)

tja allesammans på denna gamla tråden.. vad hände med "Plönnigetråden"? hittar den inte.. jag gick iaf på plönninge (studenten 06) och undrar om det är några som har bilder därifrån, på hästarna främst? dom nya hästarna intresserar mig inte såmkt, men gamlingarna som t.ex aktör, zink, castell mfl.. om dom finns kvar!
adda mig på msn å skicka! :D frida_fogel@hotmail.com

Gaaammal Plönningeelev här.. Har läst er tråd - vad har hänt? Hur gick det för alla? Kom ni in? Trivs? BERÄTTA!

Hoppar jag också in här :) Ja ska gå plönninge til hösten, tar med min foderhäst :)

Vi är några tråden som går på Plönninge nu. Många som skrivit här kom in vet jag, men flera av dem hoppade av under ettan, en del funderar på att hoppa av :p:angel:

Jag trivs i alla fall jättebra! Vissa saker är bättre och vissa sämre, men jag har aldrig haft en tanke på att hoppa av i alla fall :love:

har kommit in, ska gå där , funderar på att byta till ridnirktning special idrott dressyr i 2:an och 3:an .bor på stora skee elevhem emd talina och matilda två 2.or ;) har hästen på stora skee kommer enr 12:e troligtvis adda precios_juni@hotmail.com

ligger du på reserv? :O jag hade 160 poäng vid preliminär intagningen och låg på 11 reservplats oh slutbeskedet på 170 poäng var jag intagen :)

Hejsan! "sparkar liv i gammal tråd!":D
Någon som ska söka denna hösten till Plönninge?, jag ska:)
Har ca. 170-175p(och enligt förra året låg prem. poängen på 165p,så borde ha ganska bra chans!:D)

Liknande trådar

Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o... 2
Svar
31
· Visningar
4 336
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Delvis en spinoff på bedöma sin hund objektivt, kom att tänka på det här med andras bedömningar av ens hund. Viktor är för de som... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 109
Senast: Milosari
·
Avel Min granne har ett arabsto som hon ev funderar på att betäcka i år eller ev nästa år (börjar bli lite sent nu när man inte valt hingst... 2
Svar
33
· Visningar
3 211
Senast: Tez1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka