Plönninge <3

Sv: Plönninge <3

Åå jag har varit där och kollat och VILL SÅ GÄRNA! men det är ganska långt och jag är så feg så jag tror inte att jag vågar, verkar ju grymt kul! I 3:an fick man tydligen rida in en unghäst om 2 oc förbereda denne inför treårstestet :love:

Hej!:)
Men du måste börja där!:D
Har inte variit där heller,och bor också lååångt bort,har en kompis som går där nu,och de har praktiserat i Australien i 5 veckor,hon red bland kängurer!:)
Jag ska i sånna fall (om jag kommer in),bo på internat., Har du egen häst/ponny?

Jag har egen häöst och tränings möjligheterna verkar ju jättebra om man har det där, på helgerna åker tränarna omkring med hästbussar och kör iväg eleverna på tävlingar :love: Fatta vad roligt att träna och tävla tsm med sina kompisar hela tiden , spec eftersom jag nu är själv i stallet, känner att jag måste komma iväg någonstans, vill inte fastna där förevigt :D

dd, har du egen häst?

Nej,jag hade en ponny i 5 år,som fick avlivas för snart 4 år sedan (i april 2009), han fick avlivas pga.spatt:cry:
Lite info om honom:love:

Han hette: Nougat
Ras: korsning Arab/New Forest
Mankhöjd: 147 cm
E: Royal ox (arab)
U: Smulan (New Forest)
Ue: Pirat (New Forest)
Färg: Fux m. strimbläs
Föddes: 27/5 1984
Avlivades: 28/4 2005 , kl. 09.15 på morgonen:cry:
Fick 2 st clear round rosetter från honom:love:,när jag var en liten unge, ca 9-10 år:angel:

Berätta lite om din häst:idea:
Har du sökt in till Plönninge?, är det första val?
Jag har redan sökt in,och Plönninge är första val:laugh:

Rider på ridskola nu:), men läääängtar tills det blir dags med nästa häst!:), dröjer nog lite till pga, mamma,som inte är villig på det just nu:(, men om något/några år så:D

*kl*
hejhej. funderar på att söka men är som taylorswift för feg, och jag har ännu längre till plönnige. men jag vill! tänk om de kunde ligga några timmar närmare.:angel:haha.

Tror jag ska söka till plönninge som andra val! Första blir nog Uddetorp :)

Jag har en halvblodsvalack efter Bamtung.
162cm hög
ska tävla honom i hoppning och ev lite dressyr och deb fältävlan. Han är pigg och rolig att rida och hittar alltid på nåt bus, han är också ursnäll i all hantering! :D

Hej allihopa :)
Jag ska också söka till plönninge, en personlig fråga, vad har ni för poäng? Vill bara höra mig för lite. Kommer ni på prova på dagen?
Jag kommer inte ha med mig egen häst för att jag känner att då blir jag bunden att vara där på helgerna också men då vill jag åka hem, har fyra hästar hemma och dom vill man ju träffa ibland ;)

Hoppas ni är medvetna att ni kommer få jobba i tema i gruppp typ varje lektion när ni inte har matte,idrott eller häst på schemat.

kl

Jag läser på Plönninge, tar studenten i vår. Har ni undringar så hänsvisar jag er till det stora Plönningetråden som ligger under forumet "Ungdom", större chans att ni får svar på era frågor i den tråden.

Senast ändrad:

Jag har egen häöst och tränings möjligheterna verkar ju jättebra om man har det där, på helgerna åker tränarna omkring med hästbussar och kör iväg eleverna på tävlingar :love: Fatta vad roligt att träna och tävla tsm med sina kompisar hela tiden , spec eftersom jag nu är själv i stallet, känner att jag måste komma iväg någonstans, vill inte fastna där förevigt :D

dd, har du egen häst?

Nej bara om man frågar och har tur, så kanske dem åker iväg på tävlingar, Jag frågade min klassföreståndare och han är så snäll och sa ja men frågade dem på fjellaregård först och dem hade inte tid.

Oj, jag har missat alla svar:O

Jag kan inte komma på prova-på- dagen, har tyvär ingen som kan köra mig, men kanske så hinner jag åka ner innan sommarlovet:D

Jag kan avslöja mina poäng :) jag har 190p ( 6st G & 6st VG).

HonSomSyns: Hur ska du göra med ansökan om boende?, jag har för mig att jag skulle skicka in en lapp via SYV, och ursäkta mig med, men vad har du för poäng?:)

Jag vet inte, jag ska gå till syv imorgon och ta reda på allt det om boende lappar och sånt, och när jag skulle söka (på internet) så fanns inte plönninge med, hur gör man då?

Jag har 275 p. :D Hoppas jag får behålla det ;)

ooooh vad jag längtar just nu, ska bli så sjukt skönt att få träffa nytt folk och lixom få hitta på det jag vill typ hela tiden, nämen mer än vad jag gör nu i skolan iallafall ;)

Jag ska tyvärr inte på prova på dagen nästa vecka för jag har ingen skjuts.. Hade jättegärna vela men så är det :(

ursäkta för ett flummigt inlägg, trööött.. ;P
Ha en bra vecka /ida

haha såg att jag skrivir 120p men jag menar givetvis 220:angel:
har ställt mig på kö till boxplats iaf :)

haha såg att jag skrivir 120p men jag menar givetvis 220:angel:
har ställt mig på kö till boxplats iaf :)
Haha, det skiljde ju lite ;) xD

Jag kanske kan komma på prova på dagen nästa ecka, står på internet att det är fullt men jag ahr mejlat till kenth och sagt att om det är ngn som avbokar så är jag med ;) Hoppas att någon blir sjuk eller ngt.. deeeviil :E

har också valt plönninge (: inriktning ridsport / hästhållning (kmr inte i håg vilken, utbildningen är densamma bara att den ena har riksintag haha)

kl

Jag läser på Plönninge, tar studenten i vår. Har ni undringar så hänsvisar jag er till det stora Plönningetråden som ligger under forumet "Ungdom", större chans att ni får svar på era frågor i den tråden.

vad tycker du om plönninge? har de vart bra? (:

Liknande trådar

Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o... 2
Svar
31
· Visningar
4 336
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Delvis en spinoff på bedöma sin hund objektivt, kom att tänka på det här med andras bedömningar av ens hund. Viktor är för de som... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 109
Senast: Milosari
·
Avel Min granne har ett arabsto som hon ev funderar på att betäcka i år eller ev nästa år (börjar bli lite sent nu när man inte valt hingst... 2
Svar
33
· Visningar
3 211
Senast: Tez1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka