JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dagbok
Trådstartare
Trådstartare
pepp
Startdatum
Startdatum
13 Dec 2018
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
691
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har börjat spara till pensionen!
Via mitt städställe så fick jag träffa en rådgivare som hjälpte mig att ordna ett sparande till pensionen
Har ju fått hem kuverten tidigare och inte ens öppnat dom.
Hon förklarade verkligen på ett enkelt sätt
Vi tog bort mitt fondkonto, där jag alltid tidigare nallade ifrån, och startade upp ett nytt sparande hos dom!
Känns verkligen bra och nånting jag borde tagit tag i tidigare.
Written by
Universumkastare · 41
· Luleå
Status
Stängd för vidare inlägg.
Molntjänster och Motvallskärring
Dagbok Kanske lever jag i fel värld eller fel tid. Men jag har totalruttnat på att ekonomi och marknad ska styra hela våra liv och samhällen...
Startad av cassiopeja
15 Mar 2026
Svar: 0
Visningar: 314
Dagbok
Värdet av en mobiltelefon?
Dagbok För ett litet tag sen så dog min mobiltelefon helt plötsligt. Jag fick problem med att svara på samtal så jag tänkte att jag skulle...
Startad av cassiopeja
17 Dec 2025
Svar: 5
Visningar: 705
Dagbok
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 344
Dagbok
Valvaka!
Tjatter När jag jobbade som lärare var det ännu mer kul. Ingen karensdag, ingen möjlighet att jobba hemifrån och en skyldighet att göra allt...
Elo
6 minuter sedan
Svar: 1 249
Visningar: 31 674
Allmänt
Vad är en rimlig hyra/boendekostnad?
Samhälle När jag, för jag vet inte vilken gång i ordningen, behöver förklara att själva iden bygger på att finansieringen skall tas över av...
Inte_Ung
9 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Åker tåg mot Människobyn.
Fått lite frukost och lyssnar på P4.
Med lite tur är vi framme i någorlunda rätt tid.
Hermelin
25 minuter sedan
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 441
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 203
Hund