PNH Tjatter - Part II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Re: Sv: Re: PNH Tjatter - Part II

Tack för era svar!


Han är en frieser (varmblod alltså)
racer: blir ju nämligen så att ifall jag inte kan träna markträning blir det knappt någon träning alls eftersom att jag jobbar med sadeln, som han inte gärna vill ha på sig. visst man kan ju ut och gå (vilket jag har gjort några gånger för att träna på att ut och gå med sadel.)
Men även det blir han ju trött på. klicker träning är inget alternativ, för det första så är han sten döv., för det andra så blir han helt galen och naffsig av att bli matad med godis.
För övrigt: Jag har last tränat, hopp tränat, vanlig träning. och ja uttråkad verkar det ju som han blir men hur f*n ska man då kunna fästa saker och ting.

Californiaswed:
haha, ja du har alltid skrivit Jenny, men det är lungt du är inte den första :rofl:
Det du beskriver om din är en kopia av min fast han har bara träffat mig 1 gång i början (fast då attackerade han mig, bara dom 2 första dagarna) , och sen nu då.
Ja jag har ingen aning om vad du menar med blocks :angel: , ehr tror jag är medlem inte säker fick iaf en video hemskickad gratis, ska kolla in det.
Föresten succes dvderna, vet ngn ifall priset som står på hemsidan när man kollar på en dvd, är för hela kitet eller bara en dvd.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Re: Sv: Re: PNH Tjatter - Part II

näähhh jag är inte medlem haha, det kostade ju pengar :O
Han är hingst också, bara för att ha sagt det.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: PNH Tjatter - Part II

Kl

Wohoo jag har fyndat, var i göteborg igår och gick på mässan och där fick jag tag på en Barbacka pad alá Parelli (visst kopia men den ska bara vara en del detaljer som skiljer dom åt) för 1750kr. Nåde den som säger att jag inte alls har gjort ett fynd:devil::angel::D

Men nu har jag ett problem, köpte också då en westerngjord där men jag har aldrig spännt fast en sådan så jag har ingen aning om hur jag gör??Jag är ju en dressyrryttare:o

Nu ska det här övas på balansen!!!:bump: så hehe jag köpte även en säkerhetsväst för 300spänn:rofl:

Åååh jag vill också gå på mässan!! Att den aldrig kan vara här uppe i Karlstad! Grrrr Fast det kanske var tur för man e ju rätt pank just nu hehe

Vad ska du göra för balansövningar då *nyfiken i en strut* :D

Förresten kan du inte lägga upp en bild på barbacka padden ;)
 
Du skulle veta om du är i savvy club om du var. Det fanns en gratis dvd som de skicka ut bara för att ser var man kan komma med PNH.

PM mig din email address så skicka jag dig lite info på blocks och bitning.

Det var för att den såldes som komplett dvs att alla filmer i ett paket men nu var det inte på hem sidan:confused: Det kostar runt 530:- per dvd annars nu om du är inte i Savvy Club. 391:- om du är medlem.
 
Senast ändrad av en moderator:
Grattis på din fynd! De är så himla sköna. Det är en av de bästa padden jag har använt.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Re: PNH Tjatter - Part II

okej tack!, hur mycket kostar det att vara medlem där? , letade på hemsidan men hittade inget pris?
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

HHAAHAHAA, :rofl: Du är Underbar Monica, men det vet du ju redan !:D
I löööve majbrasor med ALLT vad det innebär :devil: och ja, på vet fronten är vi alla skitbra. Jag vet hur man gör men gör det inte :rofl:

Jeanine: Det var så jag tänkte som CS förklarade, det är aldrig nåt "elakt" när Majsan gör så där men är man lite "nere" eller så som jag tyckte du lät oxå så kan man ta sånt hårt ju. Och hingst oxå??? Jag säger aldrig vad folk ska ha för kön på sina djur men...Var bor du??*hehe*Det har du säkert hört förut *visslar*

Vi vet iallafall att när dom "kullar" en måste dom ju snabbt hålla sig undan för att inte bli "kullad" tebax :devil: Blir det för mycket är blocks jättebra. End of the game

Jag trodde frieser var kallblod, jag ser dom som tunga dragdjur o emellanåt som fullblod då dom är superkänsliga o hur lätt som helst. :crazy:

Det med Savvy club, jag är med i regular o sist dom drog pengar stod det ca 150:- I think. Man får nåt i brevlådan varje månad(dvd el tidning:love:) o så har man tillgång till allt det där materialet på nätet, filmer, artiklar, forum, frågor o svar om ALLT mm mm

Eller vad säger du Satterstina?? VAR är du??

Lotus, när blir din film fäärdig? :bump:


KRAAM på er alla!! Nu ska jag gåå ut i snöööön ÄNTLIGEN SNÖÖÖÖ:banana:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: PNH Tjatter - Part II

hehe, jag bor i Falkenberg!
Jag tror nog jag ska gå med där då :D +köpa succes dvderna!
Vi har 3 Frieser hingstar här och 1 sto , varav 2 av hingstarna är vårt gammla stos avkommor =) så vi har 4 frieser hästar, och 2 araber. och alla hästarna har totalt olika personligheter och är sååå underbara på sina egna vis.
Gandalf är den första jag ngnsin haft sådana problem med. Men det är ju inte hans fel.
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

ligger här och funderar på vad jag ska göra med pållen... vill inte gå ut förens jag har funderat ut något.
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

Men jag tycker ju om snö......:grin: Precis som jag tycker om småregniga sommar kvällar mm älskar luften o doften:love: ÅÅh ljuvliga våren lär nog komma ska ni se, vi är ju bara i februari.

jeanine: Är han så om du bara pysslar med honom oxå? No games, bara vara? Stick ut o rid vettja! Nån mil eller två på långa tyglar ;)
 
Sv: PNH Tjatter - Part II

*Knapplån*

Av hänsyn till alla nyfikna forumdeltagare som blir svimfärdiga på sida 16 i tråden :rofl:, låser jag trådar längre än 1000 inlägg på mina forum. Och det har visat sig tagits tacksamt emot från alla sidor.

Var så goda att skapa en ny inspirerande PNH-tjatter tråd! :bow:

Mvh

Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu pga av vi var totalt ignorerad med vår frågan att öppna up gamla tråden, så börjar jag en ny. :smirk: ändra titeln lite så kanske...
65 66 67
Svar
1 336
· Visningar
88 621
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • SHL 23/24
  • Balkongtråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp