Bukefalos 28 år!

Podcasts med hästinriktning?

LLaika

Trådstartare
Jag brukar lyssna på podcasts när jag är ute och springer, men det slog mig just att jag inte hittat någon bra podcast med hästinriktning. En snabbsökning på häst, dressyr och hoppning gav resultat i ett par intervjuer från OS i somras men that's it. Finns säkert en uppsjö engelska poddar - har ni några tips? Jag hinner inte leta nu men ville slänga ut tråden innan jag glömmer bort det ;)
 
Sv: Podcasts med hästinriktning?

Jag puttar upp den här tråden för att se om det finns fler som har förslag, har precis börjar lyssna på de som Hanna_Maria skrev.
 
Hästpodden är riktigt bra :) drivs av en nh-människa, en akademisk ryttare och en som tävlar fälttävlan. Riktigt intressant :)
 

Liknande trådar

R
Hästhantering För att göra en lång historia kort; Har en häst som kom till mig som 3-åring. Var då mycket aggressivt lagd, sur och otrevlig. Bet fram...
2
Svar
27
· Visningar
6 502
Senast: galite
·
Hästvård Jag har en valack som jag köpte för snart tio månader sedan. Han elva år och är en trevlig och välutbildad häst men med ett sjusärdeles...
Svar
19
· Visningar
2 294
Senast: -Catherine-
·
L
Träning Finns det några förstående o stöttande människor här? Jag behöver lite uppmuntran då jag håller på att ge upp... Har ridit i halva mitt...
2
Svar
24
· Visningar
2 763
Senast: martha
·
Träning Måste bara höra om någon varit med om liknande även om detta inte är något problem jag har idag... För ca 2 år sedan (hösten 03) hade...
Svar
18
· Visningar
1 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp