Det vräker ner här också, inget pokemonväder direkt.Alltså, det vräker ner än - så fatta lyckan i att hitta en charmander på vägen hem! 8 candys på en fångst! 24 candys till så kan jag evolva, så får bli en liten cykeltur ikväll förmodligen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vräker ner här också, inget pokemonväder direkt.Alltså, det vräker ner än - så fatta lyckan i att hitta en charmander på vägen hem! 8 candys på en fångst! 24 candys till så kan jag evolva, så får bli en liten cykeltur ikväll förmodligen![]()
Asch! På med vinterkläderna och gå utDet vräker ner här också, inget pokemonväder direkt.
Jo, eller hur! Det vore nått. Organiserade promenader med 10 mobiler i fickanKommer du förbi mitt jobb och hämtar min telefon och tar med på promenaden också då?![]()
Som hunddagis nästan.Jo, eller hur! Det vore nått. Organiserade promenader med 10 mobiler i fickan![]()
Och fullt av halloweenmonster är det fortfarande.Jag gick en lunchpromenad och det verkar fortfarande ge fyra gånger candysarna! Kläckte dessutom en ponyta i ett 5km-ägg som hade med sig 40 candy.
Det ser ju inte jag här ute i tomma intet :-D Men bra det med!Och fullt av halloweenmonster är det fortfarande.