Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev en promenad lång nog för att kläcka ett par ägg samt att jag fått ihop godis till min kabuto. Enda riktigt bra var att det var en abra i ett av äggen. Så nöjd med det :bump:. Lite blöt blev jag men värst är händerna. Fan vad kallt det blir. Överväger att ta vinteruppehåll. Lyckades ju ta mig till level 29 och det vore jämt och bra om jag orkade hålla i till lever 30 men ikväll känns det liiiite långt bort.

Hittade lite annat Pokemon folk idag när jag va inne för att ÄNTLIGEN kunna hinna med Halloweeneventet... Döm om allas vårförvåning när eventet fortfarande PÅGÅR (klockan är här 22:31 nu...

Har ju knappt fångat några pidgeys, rattatas,spearows, weedles eller caterpies (STACKARS MEJ :P ) så har inte så jag kan köra ett lucky egg... Eller jo skulle kunna evolva följande iom candyna jag har
Magikarp candy 1756 (sa ju att de vimla av magikarps....)
Drowzee 598
Gastly 863
Tentacool 360
Psyduck 552
Meowth 528
Cubone 755

Men iaf :p

Har så jag kan evolva fram en ny Dragonite (WEEEEE =) )
Men som sagt får bli när jag kommer hem...
Åker härifrån i morron :( Saknar INTE sverige å vädret hemma...

Det var lite kallt att spela i morse, men nu är det tydligen slut på spelandet på ett tag. Har bytt abonnemang, och dom har stängt av min surfpott, utan att jag har fått uppgifter om hur jag ska ansluta till någon ny. :banghead: Är inte förvånad i och för sig, på det här företaget har ingen koll på att det finns personal utanför Stockholm, så alla brev brukar gå dit. Lyckades i alla fall fånga en bra Bulbasaur i kylan i morse, som jag evolverade till Venusaur, som fick Solar Beam 120! Med att par Power up får jag upp den till över 2000, den kommer att bli trevlig att battla med!

Här ska gås på flygplatsen .... Har 69 Bolbasaurs candy men behöver 125 då jag vill evolva till en ny Ivysaur... Och som ni säger det är fortfarande dubbla candy som verkar gälla !!!

Lyckades få 2st 10km ägg till när jag fyllde på i morse. Vad är chanserna för det? Jag har fått 7st på en vecka. Det är väldigt mycket mer än jag haft under hela tiden förut. Det blev en stressig dag när jag skulle jobba till stallet där hästen fick kirobehandling och sen äntligen kunde ta en promenad så jag kunde kläcka äggen. Känner mig lagom nöjd nu då det visade sig vara 2 st eevee :mad::arghh:

4 candys kvar till Charizard, varav en nästan klar med 0,7 km gångna av 0,75 km... Poff så slutade eventet men jag ska fortfarande gå 0,75 för en candy. Så vad gör jag mitt dumma jävla nöt, jo jag startar om appen och har nu gått 0,7 av 3 km :banghead: Faaaaan kanske kunde ha fått en candy till iaf! :arghh:
Ska iofs inte klaga, har i eventet fått ihop typ 67(?) candys iaf vilket möjliggjorde evolven till Charmeleon. Men ändååååå! Så surt!

Och jag är hemma igen... Och äntligen så kan jag evolva snart (Lucky egg)...
Då jag nu har pidgeys som vanligt att fånga :p
Kommer kunna få Omastar och sista utvecklingen på Abra... Så nu ska jag bara knata ihop Bulbasaurcandy då den är den enda utvecklingen jag inte har sen så har jag alla pokemons jag kan fånga =)

STORGILLAR att man inte kommer kunna få råttor och duvor i 2km äggen
och misstänker att många här kommer gilla att slippa Eevees i sina 10km ägg ;)
Fångade en Eevee på cp 837 i morse :bump:

Har kvar 3 st pokemons kvar i USAgym, lyckades få in en pokemon i ett av 3 gym (alla lagen hade ett varsitt gym) på Heathrow flygplatsen som även den är kvar där än . Så gick å tog över de 2 gymmen här hemma å kunde ta hem 60 coins =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka