Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ja vi var ju där 21.45 en lördag kväll så kanske därför polisen var i området. Det va iaf inga cyklister i närheten :p Hade aldrig gått med på att åka in där typ mitt på dagen när folk är ute och rör sig och om folk gör det så dom hindrar upp andra är man ju lite smått korkad kan jag tycka :cautious:
Mycket möjligt, om inte annat tror jag polisen har ökat sin närvaro i området efter ett antal bränder på Jax och Tjärna Ängar, har alldeles nyligen brunnit i ett av radhusen på Jax liksom. Pylonen ligger ju typ emellan - hell jag bor på Jax själv och vore det inte för andra hus som döljer så hade jag kunnat se er rätt klart och tydligt från köksfönstret :D

Var jättenära att få en snorlax innan idag men när jag tryckte på den stod det error och så försvann den :(:(

Det känns lite desperat med inflationen i event på drygt en månad. Och ett nytt i antågande i december..... minst.

Det känns lite desperat med inflationen i event på drygt en månad. Och ett nytt i antågande i december..... minst.

Fast jag förstår dom... Jag som ändå anses va "besatt" har bara igång appen för att ta dagens streaks...
I övrigt inget mer... Och jag som är ledig under just den här perioden kommer spela om det är fint väder... =)

Fast jag förstår dom... Jag som ändå anses va "besatt" har bara igång appen för att ta dagens streaks...
I övrigt inget mer... Och jag som är ledig under just den här perioden kommer spela om det är fint väder... =)
Jag förstår också det. Jag bara funderar på om det lönar sig i längden med så hög frekvens.

Någon annan som fått ändrade cp på sina pokemons?
Upptäckte det nu ikväll när jag skulle ta ett gym att mina krigare hade mycket högre cp än tidigare. Samtidigt har andra, främst grundpokemonen fått lägre.

Någon annan som fått ändrade cp på sina pokemons?
Upptäckte det nu ikväll när jag skulle ta ett gym att mina krigare hade mycket högre cp än tidigare. Samtidigt har andra, främst grundpokemonen fått lägre.
Ja vafan har hänt :eek: Jag har dålig koll på vad som räknas som grundpokemon och inte, men de verkar def sänkt några och höjt några.

HOLY SHIT !!! Den där uppdateringen gillade jag :love:

Jisses mina pokemons har numer SKITBRA cp ju !
Tidigare hade min bästa jynx 1300 nånting nu 2132
Min bästa Mr mime va förut 1097 eller nåt ... nu 1560
Min bästa Vaporeon va 2411 nu 2745
Jolyeon innan 18xx nu 2192
Flareon innan 17xx nu 2382...
Och min snorlax va 2185 är nu 2359
Och min bästa gyarados tidigare 2389 nu 2917 (sen 2910, 2905, 2855)
Och Rhydons tidigare 15xx nu 2526...

WOW !!!

Sänkta är Slowbros och Nidoran utvecklingarna (som inte jag direkt bryr mej om)
Och som ni säger många "ettor" tex hade jag en Squirtle på 720 den är nu 560 ist...

Senast ändrad:
Men! :rage:
Jag gillar verkligen inte den här förändringen. Även om vissa Pokémon har blivit bättre så är det andra som jag kämpat med om plötsligt blivit mycket sämre.

De har ju boostat de Pokémon som man oftast hittar på gym med hög CP. Det skapar väl knappast någon mångfald bland gymmen? :banghead:

Och min helt okejiga Magikarp med högt IV är plötsligt urusel på 119 CP. :cry:

Så många av mina favorit-Pokémon är plötsligt mycket sämre än de var för ett fåtal timmar sedan. :cry::cry::cry:

Jag gillar inte ändringen! Visst fick jag lite bättre pokemon nu men samtidigt blev min svinbra sqirtle rejält sänkt :cautious: Och överlag så gillar jag inte att de varit inne och "petat" i mina pokemon, de är mina och jag vill ha dem ifred! :mad::D

Nu skiter jag i det här med ägg, jag blir ändå bara på dåligt humör av dem. Jag skojar inte när jag säger att jag har fått krabby i de fem (!!) senaste äggen. Droppen blev i morse när jag kläckte ett ägg och tada, krabby :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 206

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka