Och jag haaatar att det är svårare att höja... Mest för att här i trakten är en drös lata jävlar ute och tar över en drös gym med svinstarka pokémon och de är självklart i mitt eget lag. Jag har varken tid eller lust att stå i 30-40 minuter för att kunna stoppa in en Pokémon i ett level 9-gym och de lata jävlarna tar ju över vartenda gym så det finns sällan nåt att ta över heller - och tar man över nåt eller får för sig att försöka höja ändå så kommer en lat jävel i annat lag och slåss istället så man har inte en chans ändå och skulle man till slut ta sig in så är man den med lägst cp och således först med att åka ut om någon försöker slå ut laget så man får börja om igen om laget ändå är kvar

Nämnde jag att jag hatar folk som jagar i bil eller? Blir så sjukt olika förutsättningar jämfört med oss som inte kan skynda oss iväg för att plocka en svinbra Dragonite på andra sidan stan för att vi färdas med fötter och möjligtvis en cykel och helt enkelt inte hinner dit, och inte heller kan nöta ägg och buddys för att kunna maxa den där jävla Dragoniten i den utsträckning dessa lata jävlar kan göra. Nu när det är vinter är det bara än värre på den fronten, medan dessa lata jävlar glider runt i en varm bil så fortsätter jag gå och cykla ute i kylan och halkan med en mobil vars batteri laddar ur ännu snabbare av kylan...
Jag hade velat ha det lättare som innan, men med en tidsgräns som gör att man inte kan hålla ett gym längre än en viss period, en vecka exempelvis, innan allihop åker ut och gymmet blir vitt. Då skulle vi kunna ha en chans att ta oss in allihop.