Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag gillar jag inte spelet, det vibrerar hela tiden trots att det inte finns någon pokemon så långt ögat kan nå :cautious:

Idag gillar jag inte spelet, det vibrerar hela tiden trots att det inte finns någon pokemon så långt ögat kan nå :cautious:

Jag trodde det var min telefon som flippade!

Jag gillar spelet lite idag ändå, hittade den första nya (doduo) på flera veckor och kunde göra sista utveckligen av oddish.

• Gilla
Reactions: Laa
Jag hoppas att det har med gen2 att göra. Att när det burrar till utan att det är något där så är det egentligen någon av de nya pokemonen, bara att vi inte kan se dem än ;)

Inte spelat sen det blev kallt och äckligt ute men blev sugen i helgen och startade spelet men blev så otroligt besviken!!

Det går ju inte att ha igång musik/poddar samtidigt längre! Nä, fy då dåligt. Googlade runt och förstod att detta var Niantics "strömbesparingsidé". Jag har igång spelet och en podd när jag går/rider men nu blir det ju skittråkigt :cry: Har ni löst det/kommit runt det?
Förut öppnade jag spelet först, slog på podden och återgick till spelet men det fungerar inte längre.
Såg att vissa fått igång det om man startade podden via notissidan en jag får inte upp någon sån där.
Tusan,jag vill spelaju :cry::cry:

Inte spelat sen det blev kallt och äckligt ute men blev sugen i helgen och startade spelet men blev så otroligt besviken!!

Det går ju inte att ha igång musik/poddar samtidigt längre! Nä, fy då dåligt. Googlade runt och förstod att detta var Niantics "strömbesparingsidé". Jag har igång spelet och en podd när jag går/rider men nu blir det ju skittråkigt :cry: Har ni löst det/kommit runt det?
Förut öppnade jag spelet först, slog på podden och återgick till spelet men det fungerar inte längre.
Såg att vissa fått igång det om man startade podden via notissidan en jag får inte upp någon sån där.

Jag har exakt samma problem vilket är så himla tråkigt. Musik kan jag lyssna på för den lägger sig i rullgardinen (notislistan) men att lyssna på ljudbok är helt omöjligt. Suck. :banghead:

Jag har exakt samma problem vilket är så himla tråkigt. Musik kan jag lyssna på för den lägger sig i rullgardinen (notislistan) men att lyssna på ljudbok är helt omöjligt. Suck. :banghead:

Det är jättetråkigt!! Vill inte gå omkring i tystnad och spela och absolut inte ha på deras hjärntvättningsmusik eller ljudeffekter. Tappade motivationen där.

Lyckas inte få upp musiken i rullgardinen, den la sig där förut men nu vill den inte! Frustrerande!!

Jag har i princip slutat spela av den anledningen. Jag har spelet igång ibland när jag går till och från tåget (10-15 minuter) men inte mer, inte när jag är ute o promenerar eller är ute länge, det är ju dödstrist utan radio/ljudbok.
Flera har försökt inbilla mig att det fortfarande funkar så det kanske funkar med Spotify typ? Inget av det jag lyssnar på funkar hur jag än gör. Trist på ett sätt men kanske skönt att slippa behov av att gå ut när det är kallt ;)

Oj! Fick visst mitt första 2km ägg på flera veckor idag. Undrar om det är ngn idé å kläcka det, lär iaf vara en jäkla pidgey eller zubat......

För övrigt fattar jag inte heller riktigt vitsen med uppdateringen - det burrar men ingen pokemon i sikte och massöverföring funkar inte...........

Oj! Fick visst mitt första 2km ägg på flera veckor idag. Undrar om det är ngn idé å kläcka det, lär iaf vara en jäkla pidgey eller zubat......

För övrigt fattar jag inte heller riktigt vitsen med uppdateringen - det burrar men ingen pokemon i sikte och massöverföring funkar inte...........
Det kan inte bli Pidgey ( eller råtta) och det ryktas om en ny utveckling på Zubat. Fasa för weedle ;)

Är det något nytt på gång som gör att man ska vänta med att köra ett lucky-egg-race? Funderar annars på att göra det imorgon när jag ändå får bonus för 7e dagen i rad...

Efter uppdatering idag ser jag både sightings och nearby. :up:

I övrigt spelar inte jag heller speciellt mycket. Har tagit en Pokémon och ett stopp per dag bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 366
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka