Vad som helst bara nått händerNääää, vi kanske får asbra nyheter den 12e ju! Kanske är gen2 eller kanske någon legendar som släpps till ett julevent eller nåt, vem vet!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad som helst bara nått händerNääää, vi kanske får asbra nyheter den 12e ju! Kanske är gen2 eller kanske någon legendar som släpps till ett julevent eller nåt, vem vet!![]()
Nog verkar det hända grejer allt!Vad som helst bara nått händer![]()
Idag gillar jag inte spelet, det vibrerar hela tiden trots att det inte finns någon pokemon så långt ögat kan nå![]()
Det är lite avtändande att gå eller rida en mil och få 3 km registrerat och sedan sitta på jobb och göra ingenting och få en halvmil registrerat utan att röra sig ur fläcken.
Inte spelat sen det blev kallt och äckligt ute men blev sugen i helgen och startade spelet men blev så otroligt besviken!!
Det går ju inte att ha igång musik/poddar samtidigt längre! Nä, fy då dåligt. Googlade runt och förstod att detta var Niantics "strömbesparingsidé". Jag har igång spelet och en podd när jag går/rider men nu blir det ju skittråkigtHar ni löst det/kommit runt det?
Förut öppnade jag spelet först, slog på podden och återgick till spelet men det fungerar inte längre.
Såg att vissa fått igång det om man startade podden via notissidan en jag får inte upp någon sån där.
Tusan,jag vill spelaju![]()
Jag har exakt samma problem vilket är så himla tråkigt. Musik kan jag lyssna på för den lägger sig i rullgardinen (notislistan) men att lyssna på ljudbok är helt omöjligt. Suck.![]()
Inte spelat sen det blev kallt och äckligt ute men blev sugen i helgen och startade spelet men blev så otroligt besviken!!
Det går ju inte att ha igång musik/poddar samtidigt längre! Nä, fy då dåligt. Googlade runt och förstod att detta var Niantics "strömbesparingsidé". Jag har igång spelet och en podd när jag går/rider men nu blir det ju skittråkigtHar ni löst det/kommit runt det?
Förut öppnade jag spelet först, slog på podden och återgick till spelet men det fungerar inte längre.
Såg att vissa fått igång det om man startade podden via notissidan en jag får inte upp någon sån där.
Tusan,jag vill spelaju![]()
Det kan inte bli Pidgey ( eller råtta) och det ryktas om en ny utveckling på Zubat. Fasa för weedleOj! Fick visst mitt första 2km ägg på flera veckor idag. Undrar om det är ngn idé å kläcka det, lär iaf vara en jäkla pidgey eller zubat......
För övrigt fattar jag inte heller riktigt vitsen med uppdateringen - det burrar men ingen pokemon i sikte och massöverföring funkar inte...........