Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter uppdatering idag ser jag både sightings och nearby. :up:

I övrigt spelar inte jag heller speciellt mycket. Har tagit en Pokémon och ett stopp per dag bara.
Jag såg både sightings och nearby en stund igår, men sen försvann det igen och blev som innan...

Jag tycks få meddelandet "can not transfer a favoriter pokemon" mest hela tiden. undrar hur många ickefavoriter som förts över spontant?

Min app hänger sej hela tiden och jag ser ingenting... Får logga in upp till 10ggr för att få fram allt = tar endast en om dagen sakerna å om jag "orkar" gymmen när jag ändå står där med Ingress spelet...

Är det något nytt på gång som gör att man ska vänta med att köra ett lucky-egg-race? Funderar annars på att göra det imorgon när jag ändå får bonus för 7e dagen i rad...
Kommer bli ett event till jul. Vet inte vad det kommer innebära men det KAN ju hända att vi får extra xp igen så det kan tänkas löna sig att vänta lite :)

Igår såg jag min första Vulpix... och den smet efter 2 ultraballs+hallon :(. Och Ditto lyser fortfarande med sin frånvaro trots idogt fångande av råttor och fåglar. Enda positiva är att jag fick en Ponyta i nätet 5 km ägg! Fick för mig att man fick de i 10 km ägg förut?

Måndag o ny vecka. Inga nya pokemon så i sikte idag heller. Varit på us i linköping hela dagen och bara en massa råttor och fåglar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 366
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka