Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv får jag inget annat än 5 km ägg så jag hade nästan vart glad för en onyx I ett 10 km... :p Bara fått en enda onyx och det var i ägg :rofl:

Någon mer som har kommit på det fantastiska med att ha pokemon igång och rida ;) Hästen kläcker äggen åt mig medan jag chillar på ryggen :angel::angel:

Funkade bra fram till i förra veckan då spelet avbryts o det kommer 'jag är ingen robot' att fylla i. Så inga mer pokemonridturer för mig.

Alltså min häst är inte särskilt pokemonkompatibel... Måste ha full uppmärksamhet hela tiden!

Alltså min häst är inte särskilt pokemonkompatibel... Måste ha full uppmärksamhet hela tiden!
du behöver inte ens ta upp mobilen slå på pokemon innan du sitter upp och ha den sedan i fickan. min skärm är inställd på att slockna efter 15 minuter så då måste jag dock peta till den en gång :)

Någon mer som har kommit på det fantastiska med att ha pokemon igång och rida ;) Hästen kläcker äggen åt mig medan jag chillar på ryggen :angel::angel:
Jag kör också på detta. Jag har inte telefonen uppe utan har den i fickan med pokémon igång. Stannar till någon gång och checkar så att appen fortfarande är igång och ifall det är dags att sätta ytterligare ägg på kläckning.

du behöver inte ens ta upp mobilen slå på pokemon innan du sitter upp och ha den sedan i fickan. min skärm är inställd på att slockna efter 15 minuter så då måste jag dock peta till den en gång :)
Inte ens ta upp och peta är aktuellt i dagsläget :-D Jag har dessutom min inställd på att slockna snabbare, men det skulle jag ju kunna ändra. Jag rör mig massor men får väldigt lite av det registrerat.

Jag kör också på detta. Jag har inte telefonen uppe utan har den i fickan med pokémon igång. Stannar till någon gång och checkar så att appen fortfarande är igång och ifall det är dags att sätta ytterligare ägg på kläckning.
Det är lite avtändande att gå eller rida en mil och få 3 km registrerat och sedan sitta på jobb och göra ingenting och få en halvmil registrerat utan att röra sig ur fläcken.

Det är lite avtändande att gå eller rida en mil och få 3 km registrerat och sedan sitta på jobb och göra ingenting och få en halvmil registrerat utan att röra sig ur fläcken.
Oj, så mycket brukar inte min röra sig på jobbet. Möjligen typ några 100 meter, men inte mer än så.Tycket min trackar någorlunda bra numera.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 366
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka