Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du startat om appen?Men vaaaaaaaarför är inte buddy-sträckan kortare för Togepi?!![]()
Den var omstartad flera gånger.Har du startat om appen?
För mig är sträckan bara 2.5km för togepin nu
Porygon verkar räknas som en rosa Pokémon, för den spawnar ordentligt i Malmö nu. Jag har äntligen fångat min första.![]()
För ett par timmar sedan spawnade de på två olika ställen runt högskolan nära Centralstationen.Var i Malmö? Saknar Porygon och här där jag sitter i Malmö dyker bara de vanliga upp (Magnemite, Poliwag, Voltorb)
Då kanske jag ska gå lite tidigare från jobbet,För ett par timmar sedan spawnade de på två olika ställen runt högskolan nära Centralstationen.![]()
Välkommen till klubben!Sen de ändrade om äggen har jag nu bara fått ett (!) 5kms ägg och resten bara 2kms![]()
Välkommen till klubben!
Fick dock en magikarp i en 2a så det var ju nice, mycket candy att poweruppa med![]()
Men det är så orättvist! Alla jag är så jäkla trött på att kläcka fram har nu flyttats till två kms äggen vilket jag blev såååå glad över, och då får jag bara dem istället så det blir ingen skillnad! Suck! Så nu protestkläcker jag bara ett i taget då jag minsann inte tänker lägga någon köpa-kläckare på värdelösa ägg![]()