Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag la faktiskt lite pengar på äggkläckare idag. Fick två 10 km igår och vill gärna ha de bebisarna! Så nu blir det till att ut och gå :D

I dag fångade jag en chansey i tuben och massa rosa fluffepuffar och ekans på promenaden, gick nära vattnet så massor av vattenpockemon men ingen lapras i syne :banghead: fick dock fler likitung. Kläckte massor av värdelösa ägg:arghh:

Har sett porygon flera gånger hos mig sen i går, fick min i ett av mina första ägg jag kläckte i somras, såg även skymten av en hitmonle så kanske kommer fler lite ovanligare filurer figurera mera nu?

Välkommen till klubben!
Fick dock en magikarp i en 2a så det var ju nice, mycket candy att poweruppa med :up:

Men det är så orättvist! Alla jag är så jäkla trött på att kläcka fram har nu flyttats till två kms äggen vilket jag blev såååå glad över, och då får jag bara dem istället så det blir ingen skillnad! Suck! Så nu protestkläcker jag bara ett i taget då jag minsann inte tänker lägga någon köpa-kläckare på värdelösa ägg :rage::rofl:

Men det är så orättvist! Alla jag är så jäkla trött på att kläcka fram har nu flyttats till två kms äggen vilket jag blev såååå glad över, och då får jag bara dem istället så det blir ingen skillnad! Suck! Så nu protestkläcker jag bara ett i taget då jag minsann inte tänker lägga någon köpa-kläckare på värdelösa ägg :rage::rofl:
:rofl: Well, rent taktiskt så är det ju urdumt att använda köpe-kläckare till 2or så fortsätt så ;)

Fångat en lickitung och omanyte idag :up: Och kläckte en growlithe så slapp gå med den mer (hade 46 candy) så nu går jag med Squirtle :) 88 candy så 12 till innan jag kan få sista utvecklingen.

Har spelet fått fnatt.? Sitter hemma och kollade för 10 minuter sedan att jag hade mer än 3 km kvar för att kläcka mitt 5 km ägg, Plötsligt kläcks ägget (fick en geodude) Strax innan så evolva jag en Eevee och förväntade mig då att få en Vaporeon, nä då fick jag en Jolteon som sen försvann ??? Var kläckningen av mitt ägg en kompensation ??

Äntligen fångat Lickitung! I torsdags på väg till stallet så dök silhuetten upp i en "bonn-håla" utan att jag hittade på Pokémon. Igår hittade jag den, körde bär och AIK-boll och den smet efter första kastet. Men idag på samma ställe så gick det vägen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 387
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 986
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka