Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gått många mil senaste veckan och kläckt ägg så nu har jag äntligen (förutom chansey och likitung) evolvat gyarados venusaur, muck, charizard och alakazam :)

Har fått massor av onödiga rosa bebisar som jag inte behöver, äggade fram en jätte snorlax och har 20 godis kvar till machamp. saknar nu bara 13 st från generation 1, varav 3 går att evolva om jag går jävligt långt:angel:

Jippi för att generation 2 kommer men hur tusan får man tag på dem man inte redan har från ettan om det ska vara nya 2 or överallt eller kommer de blanda?

Längesen jag skrev här, och var nog i första tråden.
För en vecka sedan fick jag äntligen tag på porygon som var den enda jag saknade i generation 1. (Saknar nån bäbis och de utanför Europa bara).
Ligger på level 32 nu.

Har inte lyckats uppdatera till nya uppdateringen idag. Har ni? Tycker det krånglat mkt sista veckan, framförallt GPS en. Kan va vädret eller min mobil också.

nu ser jag massa nya filurer :) fångat min första en uggletyp hoothoot

har även en orange flygande nyckelpiga som hur mycket man än klickar inte går att fånga :rage:

alltså vad i helsike, fångade nyckelpigan och den förvandlades till en jäkla ratata

Iiiiiiih! Har evolvat till Blissey och fångat Murkrow, Natu, Hoothoot och den där randiga grisen. Tänkte evolva lite mer men ser att man behöver ddiverse stenar för allt utom Chansey typ :p
Funtade på att ge mig ut på jakt men det får bli imorrn. Hoppas att det slutat lagga så förbannat tills dess!

Jag kommer inte förbi laddarsidan längre. :cry:

Edit: Nuuuu kom jag in. Två nya i sikte, men det går lååååååångsamt.

Wow, det går bra nu!
13794BE1-F489-4E8A-834F-4E76C58C3C4B_zpss7kvloyg.png

Förlorade både ugglan och Ledyba på grund av att spelet flippade ur. :(

Edit: Nähe? Jag fångade visst Ledyban trots allt? Hur tusan nu det gick till?

Självklart kommer dem nya just den helgen jag ska bort, till ett ställe där det inte finns pokemon alls :turd: Är påväg in till stan extra tidigt iallafall, för att hinna köra lite innan jobbet :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 387
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 989
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka