Den fångar bara med röda bollar, så när de är slut blinkar det rött. Kan det vara så för dig?
Jag gillar min!
Jag insåg det precis efter att jag postat inlägget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den fångar bara med röda bollar, så när de är slut blinkar det rött. Kan det vara så för dig?
Jag gillar min!
GrattisTjoho, blev level 38 i helgen! Nu tar det säkert ända till jul innan jag levlar upp nästa gång. Investerade i en gotcha för 2 månader sedan, en konkurrent till go plus. Den har hjälpt mig att dubbla antalet xp per dag!
Jag har fångat en gul magikarp! Visst är det en sån man gör en röd gyrados av? Men jag är lite fundersam, den är bara på 54. Det känns ju lite trist att samla ihop 400 candys för att få en jättesvag röd gyrados. Är det ändå värt att göra det?
Jag evolvade nyss min andra gyrados och har typ 18 candysar... Jag har även en magikarp på 157, jag sparar båda så länge i alla fall.Har ju fortfarande inte ens fångat EN gul
Men skulle def behålla oavsett... Jag vill ju själv tex ha både den gula magikarpen och den röda Gyaradosen så spara så länge du känner för det och hittar du en till hoppas på bättre ...
MEN CP är inte allt jag går mer på IV numer än CP... Så 54 CP behöver ju inte (men är oftast) vara värdelösa... Men en IV 54 hade jag nog inte utvecklat om jag inte hade candys i överflöd...
Jag skulle spara men inte evolva denJag har fångat en gul magikarp! Visst är det en sån man gör en röd gyrados av? Men jag är lite fundersam, den är bara på 54. Det känns ju lite trist att samla ihop 400 candys för att få en jättesvag röd gyrados. Är det ändå värt att göra det?
Jag jobbar bredvid en å så jag har över 1600 magikarp candies och har evolvat massa. Bara en enda shiny än så länge dock och den hade också jättelåg cp så jag väntar med den.
Är det någon som har någon shiny pikachu än?
Beror ju på vart i landet du befinner digFör övrigt är jag otroligt glad över den sammanhållning vi har i vår pokemongrupp här i stan.
Oavsett teamfärg så hjälps man åt, koordinerar å samkör till raider - vi har t o m en poketaxi![]()
Du får komma hit å hälsa på en helg @Trott
i SödertäljeBeror ju på vart i landet du befinner digSjälv är jag ju "mitt i Sverige", södra dalarna
![]()
Inte omöjligt långt bort, kanske kan bli lite senare i höst, har lite mycket för tillfälleti Södertälje![]()
bara å höra av digInte omöjligt långt bort, kanske kan bli lite senare i höst, har lite mycket för tillfälletHade ju vart kul med chansen med en legendarisk iaf
![]()