Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag behöver verkligen äggkläckare så jag är glad över det här eventet! Jag får BARA 5 km ägg och eftersom jag inte har så mycket tid ut å gå så tar det lång tid att kläcka ett ägg åt gången :meh:

Nu när paketen finns i shoppen gick jag ut för att snurra på pokestop, men ingen äggkläckare.. Får satsa på imorgon istället :cautious:

Min man och jag snurrade med ett par minuters mellanrum - jag först och han sen. Han fick en kläckare, jag fick ingen... det var vid 18-tiden.

Jag fick en kläckare på första stoppet jag snurrade på :up: Jag tog dessutom och köpte mig mellan paketet. Så nu har jag 6 kläckare igång:up: Borde kunna öka chansen att nån gång få nån av de nya som finns i ägg.

Jag ska göra ett försök i morgon igen när jag är in till Örebro. Förhoppningsvis har jag bättre lycka då. Jag vill ha inkubators och kläcka ny fina små pokemons och fylla på med XP. 80 000 till level 32. Jag är ledig i mellandagarna så kanske ny level till nyår. OM jag får lite hjälp med äggkläckare och OM det blir nya i dexen.

Ni som inte fått kläckare, har ni snurrat tidigare under dagen?
Jag har inte fått nån jag heller, en jag har varit ute tidigare idag och funtade på om det är därför iom att det skulle vara på dagens första stop.

Jag har kläckt fram bebis magmar, bebis jynx och en togipi ( hur den nu stavades) befinner mig på ett ställe utan pockemon stopp #@¥€% mutter... tills 1 januari:sneaky::):banghead:
Jag har pockemoniska I-landsproblem:cry:

Mitt pockedex innehåller sedan ett par dagar tillbaka 240 möjliga pockemon, kan man bara kläcka fram de nya så kommer det ta sju svåra år att hitta alla och några nya sorter har jag inte sett i det fria.

Är inte helt på det klara vad julbundlarna är för något, någon som kan förklara?

Fick en kläckare på dagens första snurr. Köpte minsta paketet igår så har fyra ägg på kläckning.
Samma här. Lyckades få 2 styck10 km ägg.

Är i Malmö för stnden och gick förbi folkets psar. Där fullkomligt kryllar med Pinsirs. Inte för att jag behöver men lite kul att plocka 10 på kort tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 978
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka