Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick äntligen en ditto idag :love: på en plats som jag passerar dagligen på vardagar och har gjort i några veckor nu. Men först idag var hen där :heart
Jag fick också min första igår! Fick dessutom tre mankeys, en pikachu med luva och en Porygon i ett ägg - den var ny för mig. En bra dag alltså :-) Nu ska jag evolva upp mig till 26.

Jag fick en onyx så är högst tveksam till gudomligheter.
:rofl: Så jäkla tröttsamt!

Gudom eller ej, jag har lyckats få en elekid och en igglubuff vilket gjort mig lite mer motiverad. Knatar på med min bulbasur och snart kan jag evolva till sista steget. Det är på tiden för jag börjar tröttna. Skulle dessutom behöva gå lite med min snorlax så jag kan köra lite powerup. Slåss ju fortfarande en del och då behövs det lite muskler.

Kan inte någon beskriva det här med IV från grunden?
Jag har förstått att Appraise kan användas med huo säger ju liknande saker om en del pokemons.
Under Namnet står det även tex 53/53 HP - spelar det in?
Har storleken betydelse? Och varför ska man inte alltid evolva den med högst cp?

Tacksam om någon kan nysta i detta.

Jag är lite irriterad. Min app hängde sig och började leva sitt eget liv. Helt plötsligt frågade den om jag ville transfer min aerodactyl. Jag tryckte på Nej. Du har fått en aerodactyl-candy - bye bye aerodactyl...

Alltså det är trevligt med lite gratis äggkläckare, men det är nya pokemons jag vill ha, och som går att fånga. De pokemons de ökar mängden av har jag sedan länge.
Det kommer nog, men det lär nog inte dyka upp som ett event iom att event tar slut också :p Men ja jag instämmer, själv saknar jag enbart Hitmonlee och Lickitung nu (nåja, sista evolven på Machop också men jag behöver bara gå ihop 8 candys till på den) och har gett upp med att hitta de annat än i ägg. Rätt skönt att inte behöva ge sig ut och jaga just nu dock :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 368
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 975
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka