men vem vill evolva fram en JynxJag fick en ur ett 10 ägg. Den verkar använda Jynx candy. KOmmer det att gå och evolva fram den på sikt. Nummer 238 fick den. Kommer komma ruskigt många nya...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men vem vill evolva fram en JynxJag fick en ur ett 10 ägg. Den verkar använda Jynx candy. KOmmer det att gå och evolva fram den på sikt. Nummer 238 fick den. Kommer komma ruskigt många nya...
Jag tänkte tvärt om... att denna går att få ut nått nytt av. Ruskigt besviken...men vem vill evolva fram en Jynx
![]()
Fick en Schynter (kanske felstavat) vilket var nått nytt i dexen för mig
Blir så trött på den absurda skillnaden på hur lätta/svåra pokemon är att fånga. En jävla Squirtle på cp 71 fick jag använda säker 8-10 blå bollar plus hallon för att fånga men en MR. Mime på 995 cp behövde ett hallon och en vanlig boll![]()
Vi har ett Charmander-spawn i Linköping nu. Fångade just 8 stycken på lunchen. Har precis gått typ 20 mil med en Charmander och fått ihop candy till Chizard, så typiskt!
Har aldrig checkat det där med IV, skulle kanske göra det. Brukar ta den med högst CP. Men jag har fortfarande inte evolvat, så jag har chans att välja.Då kan du ju kolla IV så du utvecklar rätt nu då![]()
IV-kalkylatorn tycker att jag ska ta min befintliga Charmeleon (IV 95%) och göra en Chizard av. Jag hade tänkt ta några av mina nyfångade Charmander med mycket högre CP (bara IV 60%) och evolva till Chizard. Är det värt att lyssna på IV-kalylatorn? Själv tycker jag att vilken move den får (earthquake osv) har mycket större betydelse för om jag vill använda den i strid, och det kan man ju inte räkna ut i förväg. Använder i princip bara dom som har 1-delad move, och det verkar ju vara dom som IV-kalkylatorn också rekommenderar. https://pokeassistant.com/main/movelistHar aldrig checkat det där med IV, skulle kanske göra det. Brukar ta den med högst CP. Men jag har fortfarande inte evolvat, så jag har chans att välja.![]()
IV-kalkylatorn tycker att jag ska ta min befintliga Charmeleon (IV 95%) och göra en Chizard av. Jag hade tänkt ta några av mina nyfångade Charmander med mycket högre CP (bara IV 60%) och evolva till Chizard. Är det värt att lyssna på IV-kalylatorn? Själv tycker jag att vilken move den får (earthquake osv) har mycket större betydelse för om jag vill använda den i strid, och det kan man ju inte räkna ut i förväg. Använder i princip bara dom som har 1-delad move, och det verkar ju vara dom som IV-kalkylatorn också rekommenderar. https://pokeassistant.com/main/movelist
Tack för tips! Nej, Moves är en riktig chansning! Min Dragonite står fast i ett gym sedan 10 dagar tillbaka. Är rätt så angenämt problem faktiskt!Moves följer inte alltid med (eller SKA inte följa med iaf enligt "alla") och skulle def ta din 95% om den inte är helt värdelös i cp... Nu slåss man ju inte ofta med en chizard men iaf, de har för låg cp iaf oavsett... Dragonites/Gyarados har ju betydligt höge cp...
Jag fick äntligen en ditto idagpå en plats som jag passerar dagligen på vardagar och har gjort i några veckor nu. Men först idag var hen där
![]()
Först svor jag och trodde att jag råkat evolva pidgeyn av misstagGratulerarJag har fortfarande inte hittat någon...