Jag är så jävla kluven över gymmen.
Jag gillar att det är lättare att slå ut andra lag (

), men samtidigt har ju de lättare för att slå ut mig, vilket stör mig som fan iom att det tenderar att ske så jävla snabbt att jag knappt får några mynt! Slog ut ett gym igår kväll, helt själv, 4 ynkliga mynt fick jag. Så jävla värdelöst, inte sjutton går jag ut och spenderar en massa revives och potions för 4 ynkliga mynt

Lyckas jag däremot hålla gymmet några timmar så får jag bra mycket mer mynt än innan när jag fick vara glad om jag ens fick ihop 10 per dag, och det däremot är ju nice - men jag lyckas ju inte hålla gymmet på egen hand. Hade varit bra om man varit garanterad åtminstone en liten summa när man slagit ut ett gym så det faktiskt är värt besväret och alla potions och revives som går åt, sen kunde en bonus ticka på efter det.
Gillar att man däremot kan stoppa in nån i gym med rätt färg utan att träna upp - meeeen det är inte helt bra det heller. Här är de röda gym som finns fulla på nolltid, jag hinner helt enkelt inte dit när det bara är sex platser i gymmen. Hade varit bättre om pokémon som finns i gymmet åkt ut när deras motivation åkt ner på noll även utan en match för att få bättre ruljans - som röd kan jag ju inte slå ut lagkamrater utan är dömd att försöka slå ut andra lag och blir då utslagen innan fler hittat dit och hoppat in i gymmet och blir således utan mynt, medan den röda utan motivation som står kvar utan match i 12 timmar sedan länge nått sin maxgräns för mynt och gott kan lämna plats åt någon annan istället - det är sånahär tillfällen som får mig att förstå folk som fuskar med dubbla konton...
Kan tänka mig att gymmen gynnar de som spelar ihop men jag gör ju inte det - har två pers i min närhet som spelar, den ena envisades med att bli blå trots otaliga förklaringar om betydelsen i att vara i samma lag (något hon ångrat läääänge nu men vad hjälper det...), den andra är röd men för lat för att göra mer än att gå till närmsta stopp 3-400 meter bort vid 12-slaget varannan natt så hon ska slippa gå ut mer
Raids däremot gillas! Har dock bara provat en raid, så det lär provas mer nu framöver