Har du "ställ in automatiskt" på Datum-Tid-inställningen? Kanske fixar problemet.
Jag fick det tipset av nån annan och det funkade!! Tack :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du "ställ in automatiskt" på Datum-Tid-inställningen? Kanske fixar problemet.
Jag ramlade över till 31Jag kom upp till level 30 förra veckan! Känns gött förstås, särskilt som jag började så sent![]()
Fångade min andra Pikachu med keps idag. Och kanske ännu bättre, kläckte ett ägg igår med en Pichu iförd keps.
Articuno har dykt upp i byn ett par gånger, men det är ingen idé att raida, 37 000 cp, och det finns inget folk att teama upp med för att klå denÄr någon ute och raidar legendariska? Det var inte lätt att få min Articuno att stanna inne, men till slut gjorde den det. Lugia har jag inte lyckats få.
Ja, bara de två än så länge.Jag har varit på två legendary raids. Articuno som jag inte lyckades fånga och Lugia som jag fångade!
Här i stan är det massor med folk som raidar. Vi koordinerar via chat och vi har varit nästan 60 pers båda Tier 5 raidsen jag varit med på. Delade upp oss i grupp efter lag så alla skulle få så många bollar som möjligt att fånga med. Jag ska bara ha tid att gå på fler för att få de andra. Det är väl bara Articuno och Lugia än så länge som släppts i Tier 5 raids??