Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är någon ute och raidar legendariska? Det var inte lätt att få min Articuno att stanna inne, men till slut gjorde den det. Lugia har jag inte lyckats få.

Är någon ute och raidar legendariska? Det var inte lätt att få min Articuno att stanna inne, men till slut gjorde den det. Lugia har jag inte lyckats få.
Articuno har dykt upp i byn ett par gånger, men det är ingen idé att raida, 37 000 cp, och det finns inget folk att teama upp med för att klå den :banghead: Jag bor i typ sämsta byn, vår "lokala pokemon grupp" på fb har hela 47 medlemmar, tror vi är typ 3-4 aktiva i gruppen, ibland :meh:

jag är på roadtrip å hittar knappt ett enda gym, så att försöka fånga legendariska är bara att glömma. Det här eventet kom vid helt fel tidpunkt :(
Däremot har jag kommit upp till Level 34 nu å även fått ihop mina sista Mareep candy så jag kan evolva den sista i Gen2 som går att evolva...

Inga legendariska här. Omöjligt att ta ner själv och tomt på människor. Blir nog bättre när jag kommer tillbaka till Stockholm. Annars var det ju iallafall nice med dubbelt av allt, körde ett evolverace igår och fick ihop en massa xp och hade äntligen lite tur med äggen.

Jag har inte heller raidat några legendariska. Jobbar ju fortfarande :down: men jag ser fram emot min medelhavskryssning nästa vecka, får hoppas att Corsola råkar nå till södra Medelhavet ;)

Ingen legendar här heller, har inte ens varit ut och kläckt ägg eller nött lite på buddycandy mer än enstaka kort tur till affären. Jag åkte på en dunderförkylning istället så det är filmer och sömn och spyhosta som prioriteras framför pogo just nu :p

Jag har raidat en del. Lyckats få articuno, tillsist, men den andra är kvar. 150 000 till level 37. Fattas candy för att evolva fåret och krokodilen så jag borde väl ha någon av dem som Buddy nu men har valt tyranitar för att kunna boostra lite.

• Gilla
Reactions: Laa
Har fått 3 Lugia och 1 Articuno på runt 15 raider. Svårfångade! Nu när eventet blir förlängt hoppas jag att komma upp i level 37 innan det slutar. Måste dock ta hand om hästen riktigt väl idag, har prioriterat bort ridningen i 2 dagar när jag har raidat mycket + jobbat.

Jag har varit på två legendary raids. Articuno som jag inte lyckades fånga och Lugia som jag fångade!

Här i stan är det massor med folk som raidar. Vi koordinerar via chat och vi har varit nästan 60 pers båda Tier 5 raidsen jag varit med på. Delade upp oss i grupp efter lag så alla skulle få så många bollar som möjligt att fånga med. Jag ska bara ha tid att gå på fler för att få de andra. Det är väl bara Articuno och Lugia än så länge som släppts i Tier 5 raids??

Jag har varit på två legendary raids. Articuno som jag inte lyckades fånga och Lugia som jag fångade!

Här i stan är det massor med folk som raidar. Vi koordinerar via chat och vi har varit nästan 60 pers båda Tier 5 raidsen jag varit med på. Delade upp oss i grupp efter lag så alla skulle få så många bollar som möjligt att fånga med. Jag ska bara ha tid att gå på fler för att få de andra. Det är väl bara Articuno och Lugia än så länge som släppts i Tier 5 raids??
Ja, bara de två än så länge.

Jag har varit ute på raid-jakt men det är helt öde på folk här. Stod länge och väl vid en legendarisk men det var inte en enda människa där, jättetråkigt. Så det är nog kört för min del, valde helt fel tid att resa bort från Stockholm :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 382
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 981
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka