Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick äntligen en HP Tyrogue så jag kommer få en Hitmontop !!! =)
Min chansey kommer jag kunna evolva men den är inte den bästa ... Men kommer evolva ändå ... En av mina Larvitar va 96% så den kommer nu bli en Tyrannitaur... Och även min Scyther jag kommer evolva kommer va en "inte bästa" men vill ju ha så många olika som möjligt så de får bli den iaf ... Och har även så jag kan evolva Sunkern återigen inte den bästa men men ... Sen är det den där lilla togepi (eller va den heter) som saknar några candys för evolvning men den får vänta tills eventet är över då jag har Lugian som buddy nu när de "bara" är 6,7 km och inte 20 km som den är på annars...
De regionsspecifika ska väl också gå att fånga vid safarieventen? I sverige är det i MoS 12/8.
Det vet jag inte, har inte läst in mig på det för jag tror ändå inte att jag kan åka.Och Köpenhamn 5 augusti... finns alla regionala på safarieventen?
Grattis!!Har ramlat in i en messenger-grupp för raider i stan, och efter fyra försök till att bli tillräckligt många (varav två gånger faktiskt BLEV) så har jag numera en Articuno! Jätteglad, speciellt som jag är team Mystic
Så nu väntar jag på att Moltres ska släppas, och så Lugian såklart, den har jag inte sett än. Det var en raid på den igårkväll, men att snabbköra 1,5mil in till stan två gånger samma eftermiddag/kväll känns lite överambitiöst![]()