Någon sa till mig att det är dags efter nyår. Källa? Folk på raider, och de kan ju aldrig ha fel![]()
Meh, det är ju jättelångt kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon sa till mig att det är dags efter nyår. Källa? Folk på raider, och de kan ju aldrig ha fel![]()
Hörde ngn i vår Discard-grupp säga att från lvl37 är man halvvägs till 40....Jag har varit i Stockholm över dagen och utökat dexet med kängurun och unown.Har bara kvar hitmontop och det misstänker jag kan ta tid. Var likadant med 1:a generationen då saknade jag hitmonchan länge. Halva level 37 gjord. Det tar sin lilla tid nu när levlarna är så stora.
Nej, jag vet inte heller om jag kommer vara kvar till 40. Har precis som du hört att man är halvvägs vid 37. Känns väldigt långt till 40 isfHörde ngn i vår Discard-grupp säga att från lvl37 är man halvvägs till 40....
jag tror inte jag kommer spela till jag kommer dit, men man vet ju aldrig![]()
Jag vet inte vilka du saknar men ett bra sätt är att kläcka ägg. Det fyller på med nya och bra Pokémon som du sen kan utveckla.Jag är på nivå 27 och har samlat ihop 186 olika pokemon, fattar inte hur jag ska lyckats samla ihop resten.
Har alltid ägg igångJag vet inte vilka du saknar men ett bra sätt är att kläcka ägg. Det fyller på med nya och bra Pokémon som du sen kan utveckla.