Pokémon Go del 3

Jag har en vän som är en gift ifrån BF och en vän är en gift ifrån UF. Både de och jag har en gift och det har gått flera dagar. Jag brukar låta mina vänner öppna de avgörande presenterna så de kan kläcka lucky eggs bäst de vill. Så när kan jag öppna min gift utan att skämmas?

Deras buddies ger ingen vägledning. Vad ska jag döpa min buddy om jag bara vill att de öppnar sina gåvor?
 
Jag har en vän som är en gift ifrån BF och en vän är en gift ifrån UF. Både de och jag har en gift och det har gått flera dagar. Jag brukar låta mina vänner öppna de avgörande presenterna så de kan kläcka lucky eggs bäst de vill. Så när kan jag öppna min gift utan att skämmas?

Deras buddies ger ingen vägledning. Vad ska jag döpa min buddy om jag bara vill att de öppnar sina gåvor?
Vanligtvis brukar man döpa den till no sync men jag tror det är många som bara väntar ut den andra.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 838
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 842
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp