Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Jag kommer dra mig tillbaka till ulvlekarnas skuggans och dödens dal. Jag hoppas iaf att ni hade kul trots alla mina misstag :)
Nej stanna kvar här hos oss! :) Det har varit en jätterolig lek även om jag blev käkad tidigt, men jag var också tacksam för det eftersom helgen blev knökfull med grejer så jag hade inte kunnat hängt med. ;)
Tack både till dig och alla andra i leken, det är roligt igen att leka! :)
 
Eftersom jag var jägare så fattade jag ganska snabbt hur rollerna var.
Eftersom Hedinn aldrig tyckte att Art var skum fanns bara Ängel kvar till henne. Jag fattade att du var siare såklart men ville försöka tröska fram lite ulvar med min röst på nån annan än den siade ulven...
Hedinn misstänkte jag för spion redan efter första nattDL, men sen kom hon med sitt jättetydliga budskap till mig.

Hade du glömt din egen roll :D:p
Vad fan ! NU såg jag :rofl: Spion skulle det ju stått:rofl: damn autocorrect !! Spelar ju 100% på mobilen sedan flera år (har ingen dator längre )
 
Jag måste fråga ulvarna. Var det planerat att rösta ut blacksmithfarm eller råkade det bara bli så att tre av er röstade där?
 
Äsch, alla gör misstag. Jag satt i lyan en gång och vi fick kompensation för LL råkade skriva till ängeln (tror jag det var) att de lottat mig till ulv. Det mest imponerande är att jag har för att mig att jag ändå överlevde en lynch till innan den stackars änglen lyckades övertyg tillräckligt många om min ondhet.


Är också typiskt att man som LL sitter med all informationen bakom kulisserna och leken verkligen är jättejämn, dag 3-4 sitter man efter varje DL och tänker "nu kommer onda vinna" och sen efter nästa blir det "nu kommer goda vinna" fram och tillbaks, samtidigt som både goda och onda pratar om vilket hopplöst läge de har i sina konversationer med LL.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 873
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 239
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 453
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 789
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp