Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Jag hade kul. 🥳
Enda jag bommade som ond var heffa och trodde att Mirtai var ond :p Men vad fundersam över om det kunde vara 5 ulvar ändå
jag har fått så mycket "skit" back in the days att jag bara haft 4 onda på 14 deltagare så eftersom min 3-parts lek inte fungerade så kastade jag in 5 onda + en pyskopat på en 14manna lek.....
 
Tack för en kul lek alla.

(men måste erkänna, igen, att godförklaringen av cirkus var för att när jag började skriva det inlägget var jag helt övertygade om att cirkus dog första lynch. Att jag senare teoriade om henne så hade det gått nästan en timme från det att jag börjat skriva inlägget tills dess jag kom dit i rollistan och då hade jag glömt igen)
 
Tack för en kul lek alla.

(men måste erkänna, igen, att godförklaringen av cirkus var för att när jag började skriva det inlägget var jag helt övertygade om att cirkus dog första lynch. Att jag senare teoriade om henne så hade det gått nästan en timme från det att jag börjat skriva inlägget tills dess jag kom dit i rollistan och då hade jag glömt igen)
En uppenbar blooper - det har hänt förr- jag skulle säga att det händer i princip bara när man är ulv.
Jag har också gjort liknande. TYp skrivit i tråden istället för i lyan - vilket nog är ännu värre
 
  • Haha
Reactions: Elo
Trams!
Såklart du ska vara LL igen.
Det är nog bara du som tycker det gick dåligt.
Alltså, jag skrev det till Paddington under leken också, att jag märkte min ringrost tydligt och jag var nog inte ensam misstänker jag. Jag tänkte ju försöka vara lite diskret som spion, det sket sig nåt brutalt. :rofl:
 
Jag med 🙋🏼‍♀️
Suttit och skrivit lite med @Myrten och igår innan hästarna skulle flyttas så skrev jag detta

”Hedinn borde vara siare
Cirkus. Borde vara ängel /jägare
Artline möjligt ulv men samtidigt verkar hedinn hålla henne troligt god så gissar att hon är jägaren

Om det ovan stämmer och inte hedinn & co lurar brallorna av oss :cool: så borde det finnas två (eller 3 !)ulvar i detta gänget
Elo
Lobelia
Habina
Heffa
Jag satsar på Elo och lobelia trots att det insåg fall skulle vara 3 ulvar som röstat på BSF i dl 1. Sånt har allt hänt förut (jag har fått samtliga 4 ulvars röst i en dl 1 en gång. Tror ulvarna t.o.m. vann den leken för så skulle aaaldrig ulvarna göra :rofl:

Jag hade Mirtai som ond innan det uppdagades att hon var bybo och hade siat henne om jag fått leva ett dygn till :angel1:
 
Alltså, jag skrev det till Paddington under leken också, att jag märkte min ringrost tydligt och jag var nog inte ensam misstänker jag. Jag tänkte ju försöka vara lite diskret som spion, det sket sig nåt brutalt. :rofl:
Och jag försökte vara diskret när jag hade siat hemlig.
Sedan var det svårare när jag hade siat LenaH då trodde nog de flesta och inte bara du och ulvarna trodde det :cool:
 
Jag med 🙋🏼‍♀️
Suttit och skrivit lite med @Myrten och igår innan hästarna skulle flyttas så skrev jag detta

”Hedinn borde vara siare
Cirkus. Borde vara ängel /jägare
Artline möjligt ulv men samtidigt verkar hedinn hålla henne troligt god så gissar att hon är jägaren

Om det ovan stämmer och inte hedinn & co lurar brallorna av oss :cool: så borde det finnas två (eller 3 !)ulvar i detta gänget
Elo
Lobelia
Habina
Heffa
Jag satsar på Elo och lobelia trots att det insåg fall skulle vara 3 ulvar som röstat på BSF i dl 1. Sånt har allt hänt förut (jag har fått samtliga 4 ulvars röst i en dl 1 en gång. Tror ulvarna t.o.m. vann den leken för så skulle aaaldrig ulvarna göra :rofl:

Jag hade Mirtai som ond innan det uppdagades att hon var bybo och hade siat henne om jag fått leva ett dygn till :angel1:
Eftersom jag var jägare så fattade jag ganska snabbt hur rollerna var.
Eftersom Hedinn aldrig tyckte att Art var skum fanns bara Ängel kvar till henne. Jag fattade att du var siare såklart men ville försöka tröska fram lite ulvar med min röst på nån annan än den siade ulven...
Hedinn misstänkte jag för spion redan efter första nattDL, men sen kom hon med sitt jättetydliga budskap till mig.

Hade du glömt din egen roll :D:p
 
Eftersom jag var jägare så fattade jag ganska snabbt hur rollerna var.
Eftersom Hedinn aldrig tyckte att Art var skum fanns bara Ängel kvar till henne. Jag fattade att du var siare såklart men ville försöka tröska fram lite ulvar med min röst på nån annan än den siade ulven...
Hedinn misstänkte jag för spion redan efter första nattDL, men sen kom hon med sitt jättetydliga budskap till mig.

Hade du glömt din egen roll :D:p
Jag var redan ute. Psykopaten knep mig :arghh:
 
Jag med 🙋🏼‍♀️
Suttit och skrivit lite med @Myrten och igår innan hästarna skulle flyttas så skrev jag detta

”Hedinn borde vara siare
Cirkus. Borde vara ängel /jägare
Artline möjligt ulv men samtidigt verkar hedinn hålla henne troligt god så gissar att hon är jägaren

Om det ovan stämmer och inte hedinn & co lurar brallorna av oss :cool: så borde det finnas två (eller 3 !)ulvar i detta gänget
Elo
Lobelia
Habina
Heffa
Jag satsar på Elo och lobelia trots att det insåg fall skulle vara 3 ulvar som röstat på BSF i dl 1. Sånt har allt hänt förut (jag har fått samtliga 4 ulvars röst i en dl 1 en gång. Tror ulvarna t.o.m. vann den leken för så skulle aaaldrig ulvarna göra :rofl:

Jag hade Mirtai som ond innan det uppdagades att hon var bybo och hade siat henne om jag fått leva ett dygn till :angel1:
Jag var lite ledsen att du dog, för jag misstänkte du skulle ha siat mig om du överlevt
 
Nåja. 3 av 4 inte så illa ändå :angel:
Sedan att det var 5 då hade jag lobelia med som misstänkt också
Däremot hade jag fått för mig att du höll heffa god i början av leken -kommer inte ihåg varför -men trodde pga det länge att hon var ängeln.
Sedan i lLenaH lynchen så uppdagades det ju att du misstänkte heffa så då fick jag tänka om
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 869
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 213
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 438
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 782
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp