Pokémon Go del 3

Jag har en route nära mitt hem. Jag följde den igår och jag upplevde ingen skillnad. I slutet fick jag iofs 4000 XP, men jag förstår inte vad syftet med dessa routes.
 
Jag har en route nära mitt hem. Jag följde den igår och jag upplevde ingen skillnad. I slutet fick jag iofs 4000 XP, men jag förstår inte vad syftet med dessa routes.
Har återupptagit spelande igen efter typ ett år och det är så mycket nytt!!!
Routes har jag inte engagerat mig i så mycket, bara försökt hitta om det överhuvudtaget finns några. Och som sagt, det finns en inom fem mil... :meh:
 
Jag har en route nära mitt hem. Jag följde den igår och jag upplevde ingen skillnad. I slutet fick jag iofs 4000 XP, men jag förstår inte vad syftet med dessa routes.
När du går en route ska du hålla utkik efter en liten grön lysande prick. Den kan komma när som på sträckan men på eller väldigt nära linjen. Du trycker på pricken och samlar dessa som godis till Zygarde för att kunna omvandla den. Behövs 50 för att kunna göra detta. Zygarde får man via ett uppdrag.
 
@Lumos_Nox i nuläget kan höglevel spelare göra routes men så småningom kommer det säkert släppas till fler. Det är ju ganska nytt och krånglar en del. Vi är flera som har gjort routes men de blir liggande på vänt för bedömning. Det stoppar tyvärr upp processen ganska mycket.
 
Det är dessutom lurigt att se den lilla rackarn så det är ett jäkla jobb att få ihop godis. Bor man lite off så blir det snudd på omöjligt. Finns det gym eller stopp med 500 m mellan nära dig så går det att göra en route där. Förhoppningsvis kan någon med hög lever hjälpa till.
 
Här finns det ett fåtal routes och jag har skickat in tre förslag på routes där jag ändå går förbi typ varje dag, så hoppas de blir godkända!
 
Jag har precis återupptagit mitt spelande efter ett uppehåll, den här delen med routes stör jag mig på enormt. Jag hör till de som inte klarar att ha olästa mejl, så olösta uppdrag är extremt jobbigt :p

Sedan lyckas jag aldrig hitta en bra match för att klara Team GO rocket Boss heller.
 
Har återupptagit spelande igen efter typ ett år och det är så mycket nytt!!!
Routes har jag inte engagerat mig i så mycket, bara försökt hitta om det överhuvudtaget finns några. Och som sagt, det finns en inom fem mil... :meh:
Vad använder du för verktyg för att hitta routes? Jag har hittat två i min närhet som inte var listade på gomap.
 
Jeg trenger venner!
IMG_4077.jpeg
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 863
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 868
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp