Pokémon Go del 3

det har jag tydligen, hur får jag bort den?:laugh:

Mvh Mingla med tusen frågor
Hmm svårt att säga faktiskt. Prova klicka på den? och se. Samtidigt är de jobbiga att få tag i. När man besegrat en boss försvinner den, men det är ju en klen tröst med tanke på hur svåra de kan vara att besegra. Vänta lite med gruntsen och det uppdraget?

Sedan varje gång du förlorat, läs noga vad din coach säger. Det kan verkligen göra skillnad att använda typ steel om coachen säger det. Det kan göra oerhörd skillnad i hur det går att besegra den.
 
Ja den är inte jättehög, men den ser bra ut, det kommer att gå åt en del för att få upp den i CP, dvs se hur långt den kommit i halvmånen ovanför. Samtidigt har den ju kommit långt över hälften vilket är jättebra och många stjärnor som säger att den kan bli maxhög.

Den kan bli lite vad som helst vid evolve om du bara klickar. Av dessa tyckte jag att Vaporeon var mest användbar när jag inte hade så många pokemon, eftersom den fick högst CP.

Men då fanns inte Leafeon och Glaceon som jag tycker har varit helt ok nu och höga. De andra är också bra men inte lika bra på att kompensera för att man bara har låga pokemon i övrigt tror jag. Jag har inte studerat saken noga direkt så någon annan kanske vet bättre.

En gång kan du döpa om den och få vilken du vill. Sedan blir det svårare och lite slump.


  • Rename Eevee as Linnea to evolve into leaf-type Leafeon
  • Rename Eevee as Rea to evolve into ice-type Glaceon
  • Rename Eevee as Sakura to evolve into psychic-type Espeon
  • Rename Eevee as Tamao to evolve into dark-type Umbreon
  • Rename Eevee as Rainer to evolve into water-type Vaporeon
  • Rename Eevee as Sparky to evolve into lightning-type Jolteon
  • Rename Eevee as Pyro to evolve into fire-type Flareon

Super, tack!
Jag lurar lite till om jag ska evolva den eller försöka fånga en bättre..

Såg att det var något event i stan om ett par veckor, Comdays? Vad innebär det? 😁
 
Super, tack!
Jag lurar lite till om jag ska evolva den eller försöka fånga en bättre..

Såg att det var något event i stan om ett par veckor, Comdays? Vad innebär det? 😁
Tror faktiskt det är svårt att hitta en bättre och om du hittar en bättre så kan du evolva den med så har du två. De gör fortfarande nytta på lvl 36 sedan så.
 
Jag skulle gärna ha fler vänner att skicka gifts till, fritt fram att lägga till :)
1510 7952 8931
Jag har skickat vänförfrågan. Funderade lite på hur du kan få upp din nivå så du kan fightas. Jag tänker att det är klokt att satsa på mons som kommer vara relevanta även framöver och då skulle jag satsa på att hitta machop, larvitar, dratini som är bra och utveckla dem. Scyther är också användbar och lätt att hitta just nu då du får en när du tar ett foto av någon av dina mons. Du kan ta fem foton om dagen så förhoppningsvis får du någon bra och hinner samla ihop Candy för utveckling.

Nästa sak är att raida till sig något bra. Timburr är ju en lätt raid och blir en av spelets bästa fighting mons. Får du en dålig så trejda den med en annan spelare så har du möjlighet att den blir bättre och den kostar mindre att utveckla. Jag har inte superkoll på alla bossar som är aktuella just nu så det kan finnas fler som är bra att ha men de svåra femmorna, svart ägg, är ju ofta bra att slåss med när man är i början, en del även senare. De kommer ju klara och behöver inte utvecklas. Du behöver då gå ihop med ett gäng spelare för att klara en femma. Vet inte hur det är hos dig men i Örebro finns det olika chattforum via messenger för både de olika lagen men också stadsdelarna. Det finns också en kanal i discord där man samordnar med andra när det ska raidas. Jag skulle nog säga att här är de allra flesta spelarna väldigt omhändertagande av nya spelare och anstränger sig så de får den hjälp de behöver så prova att prata med någon som du ser spela.
 
Jag har skickat vänförfrågan. Funderade lite på hur du kan få upp din nivå så du kan fightas. Jag tänker att det är klokt att satsa på mons som kommer vara relevanta även framöver och då skulle jag satsa på att hitta machop, larvitar, dratini som är bra och utveckla dem. Scyther är också användbar och lätt att hitta just nu då du får en när du tar ett foto av någon av dina mons. Du kan ta fem foton om dagen så förhoppningsvis får du någon bra och hinner samla ihop Candy för utveckling.

Nästa sak är att raida till sig något bra. Timburr är ju en lätt raid och blir en av spelets bästa fighting mons. Får du en dålig så trejda den med en annan spelare så har du möjlighet att den blir bättre och den kostar mindre att utveckla. Jag har inte superkoll på alla bossar som är aktuella just nu så det kan finnas fler som är bra att ha men de svåra femmorna, svart ägg, är ju ofta bra att slåss med när man är i början, en del även senare. De kommer ju klara och behöver inte utvecklas. Du behöver då gå ihop med ett gäng spelare för att klara en femma. Vet inte hur det är hos dig men i Örebro finns det olika chattforum via messenger för både de olika lagen men också stadsdelarna. Det finns också en kanal i discord där man samordnar med andra när det ska raidas. Jag skulle nog säga att här är de allra flesta spelarna väldigt omhändertagande av nya spelare och anstränger sig så de får den hjälp de behöver så prova att prata med någon som du ser spela.

Tack!!!! Sånt här så värdefullt för det är svårt att lära sig helt själv. Jag får googla de mons du nämnde och försöka mig på dem!

Jag känner ingen som spelar förutom mina syskonbarn, började för deras skull först egentligen men fastnade ganska omgående :D min sambo har börjat spela men är på lägre level än mig och spelar inte lika mycket.
 
Nu känns det som att jag börjar komma någonstans åtminstone, men har fortfarande mycket att lära mig :D

Fast TM och Charged TM’s - har förstått att man byter attacker på en Pokémon när man använder dessa item?
Om en Pokémon har en attack som laddar långsamt, kan man avhjälpa det med dessa?
 
Finns Slussvakten här på Buke?
Vi blir best friends på måndag, ska vi synka ägg?

Om Slussvakten inte vill ge sig till känna men ändå synka så tänkte jag öppna gifts kl 18 :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 804
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 798
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp