precajsly !!! catch the pokemon!!!Åh korvbritt ba varför stannar dom? Jag ba ååå en Abra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
precajsly !!! catch the pokemon!!!Åh korvbritt ba varför stannar dom? Jag ba ååå en Abra![]()
jag ser fram emot att hitta någon region-specifik som inte finns här som ni kan få dreggla överI Kenya finns det säkert spännande pokemons ☺
well jag tänker iaf inte fånga pokemons istället för tigrar å elefanter sådetsåÄh du får fånga pokemons bland tigrarna istället![]()
Ehh, du bor åt fel håll....Du får hämta upp mig på vägenMed eller utan Pokemons
![]()
*Redan grön av avund*jag ser fram emot att hitta någon region-specifik som inte finns här som ni kan få dreggla över![]()
![]()
![]()
Kom hit!Ehh, du bor åt fel håll....![]()
Jag vill ha bildbevis på att det finns pokisar i djungelnjag ser fram emot att hitta någon region-specifik som inte finns här som ni kan få dreggla över![]()
![]()
![]()
Ehh, du bor åt fel håll....![]()
DET tycker jag är en given utveckling av spelet*Redan grön av avund*
Tycker det hade varit en bra och kul funktion om man kunde skicka/byta pokemons med varandra! (Kul att byta bort en ratata mot nån rare från kenya)
Btw blev jag tidigare några småkillars nya idol när jag talade om att jag spelar, och visade upp några fynd![]()
äsch då
Japp, byta eller skänka! ☺DET tycker jag är en given utveckling av speletAtt man kan byta med varandra
![]()
hrumpfbra val av team![]()
Hrumpf instincthrumpf
Go mystic team - GO !!!
klockren analysÅh korvbritt ba varför stannar dom? Jag ba ååå en Abra![]()
Hrumpf instinct![]()
my oh my ....Men herregud ni har ju ingen aning om vad ni pratar om!
Team Valor eller INGET!
![]()
gult är
fult
blått är flott !!!
Go Mystic team !!!![]()
rött är söttMh.. Men rött är BÄST!![]()