Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
eh... jag ska inte till djungeln, jag ska till savannen :angel:;)
Så någon annan får leta fram djungeldjuren....

Skulle vara kul å fånga typ en Mankey som sitter på en elefant :idea:
(avd råttan på pizzan ;) )
Jag är inte så petig, det blir godkänt med savannen också. Ser fram emot Mankey ;) på elefanten;)

Kan säga att jag var på Rhodos förra veckan... Och likt fasen dök det bara upp typ rattata, Pidgey och Weedle i alla fall :banghead:. Väldigt störande dock att vara så beroende av wi-fi för att kunna spela... Men jag vägrade köpa en massa dyr surf.

Jag bor i pokemonlöst land. Jag jobbar de flesta dagar i veckan i pokemonlöst land. Idag åt jag lunch på en golfrestaurang ute i ingenstans, och fick för mig att starta appen när jag gick därifrån. Det lönade sig - det satt en pikachu på trappen!

Idag packade jag in ongen i bilen och körde till Landskrona för att få lite omväxling i Pokémonjagandet (och promenixandet). Fyllde antalet möjliga Pokémons (och måste därmed ha fångat minst 70 st) efter 2/3 av promenerandet och fick snabba mig att transfera ett gäng så jag kunde fånga voltorb-gänget som stod framför mig! :D

Det blev tillräckligt många Bulbasaur och Meowth för att äntligen kunna evolva dem båda! Hittar bara Bulbasaur när jag är i Landskrona :cautious: och även en hiskelig mängd med Voltorb och magnemite (som vanligt i den där stan).

Jag fick dessutom ÄNTLIGEN tag i den sista Dratinin jag behövde för att evolva!! Satan vad det har varit störigt, inte en enda på över en vecka här hemma och när jag till sist fick syn på en så drog den jäveln kvickare än jag han säga "rövpokemon". Men nu så, nu har jag äntligen tillräckligt :D Att det sen ska börja samlas igen så jag kan evolva vidare till en dragonite behöver vi inte prata om..

• Gilla
Reactions: Laa
Fått ihop ett antal för mig helt nya Pokémon idag. Seel, Horsea och Parasect infångade samt en Psyduck i ett ägg. :up:

Andra ägget blev en Weedle däremot. :meh:

Hittat ett Bulbasaur nest i parken nära där jag bor! :banana:
Fångat 20 stycken på en dag men jag får inte evolva än för jag har ingen med särskild hög IV :(
Men det ligger som sagt nära mitt hus så... :D

Besökte nya jaktmarker idag: Luleå :D resultat: 7 nya i pokedexet. Ekans, Diglett, Meowth, Magnemite och Magneton, Dewgong och Electrode. Dessutom två Squirtle (till, kan utveckla till nästa nu, men väntar och ser om jag får tag på en med bättre CP) och diverse vattenbaserade pokesar. Ska återvända på söndag om jag orkar, var världens mysigaste promenadslinga, behöver bara samla lite bollar först :D

Hittat ett Bulbasaur nest i parken nära där jag bor! :banana:
Fångat 20 stycken på en dag men jag får inte evolva än för jag har ingen med särskild hög IV :(
Men det ligger som sagt nära mitt hus så... :D

Så jäkla gött när man hittar spawnplatser för specifika pokemons :up:
I stadsparken här i stan dyker det upp massor med Pikachu om man är där vid rätt tidpunkt, inte tråkigt alls :D

Var inne i byn idag, hamnade i en pizzakö där jag nådde tre pokestops. Adrenalinet sprutade nästan ur öronen, men när jag snurrade fick jag inget! ? De blev inte lila heller utan förblev blå. Jag startade om minst tre gånger. Nån som varit med om samma?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
202
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 57 58 59
Svar
1 175
· Visningar
76 716
Senast: Exile
·
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
402
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 717
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka