Jag är också röd!Men herregud ni har ju ingen aning om vad ni pratar om!
Team Valor eller INGET!
(Är det bara du och jag @Paddington eller vafään?!)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också röd!Men herregud ni har ju ingen aning om vad ni pratar om!
Team Valor eller INGET!
(Är det bara du och jag @Paddington eller vafään?!)
Kul idé att byta Pokemons med varandra , men dina ratatas får du behålla - men kommer du med en Mr Mime - than we talking*Redan grön av avund*
Tycker det hade varit en bra och kul funktion om man kunde skicka/byta pokemons med varandra! (Kul att byta bort en ratata mot nån rare från kenya![]()
eh... jag ska inte till djungeln, jag ska till savannenJag vill ha bildbevis på att det finns pokisar i djungeln![]()
Åhhh kommer gärnaKom hit!
Fast det är ju inte aslänge till vi kommer till digdå får du visa mig dina pokemon ställen.
![]()
Tigrar i Afrika hittar du nog bara på ett Zoo. De finns bara vilt i Asien......well jag tänker iaf inte fånga pokemons istället för tigrar å elefanter sådetså![]()
Men ngn blir det kanske... eller två....![]()
Jag är inte så petig, det blir godkänt med savannen också. Ser fram emot Mankeyeh... jag ska inte till djungeln, jag ska till savannen
Så någon annan får leta fram djungeldjuren....
Skulle vara kul å fånga typ en Mankey som sitter på en elefant
(avd råttan på pizzan)
Jag menade så klart lejonTigrar i Afrika hittar du nog bara på ett Zoo. De finns bara vilt i Asien......
Hittat ett Bulbasaur nest i parken nära där jag bor!
Fångat 20 stycken på en dag men jag får inte evolva än för jag har ingen med särskild hög IV
Men det ligger som sagt nära mitt hus så...![]()
Så jäkla gött när man hittar spawnplatser för specifika pokemons
I stadsparken här i stan dyker det upp massor med Pikachu om man är där vid rätt tidpunkt, inte tråkigt alls![]()
Tiger, lejon, elefant, flodhäst eller zebra. Det spelar mindre roll om du bara får en söt pokemon att rida på denJag menade så klart lejon
Gick lite fort när jag svarade
Vilken stad är det?![]()
Helsingborg!
Tillräckligt nära för att åka och fånga Pikachus?![]()