6 st! bra jobbat! du måste bo vid en sjö!kom hit! jag har en vända på 1.5km där jag får ung 4-5 magikarps på varje varv - varje gång(men idag fick jag 6st på ett varv
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6 st! bra jobbat! du måste bo vid en sjö!kom hit! jag har en vända på 1.5km där jag får ung 4-5 magikarps på varje varv - varje gång(men idag fick jag 6st på ett varv
)
Det är lite grann samma sak för mig faktiskt, jag börjar tröttnaI övrigt måste jag säga att tyvärr märker att "alla andra" har lessnat. Min sambo har typ slutat, så nu blir det väl inga mer kvällspromenader med pokemonjakt längre. De andra bekanta jag haft som spelar verkar också ha tröttnat. Det är bara jag som fortfarande är lika inne på det som kidsen som åker runt på sparkcykel..![]()
Får se när/om jag lessnar. Inte än på ett tag i alla fall!
Jag fångade min första Pikachu förut! Så glad! Använde sightings och lyckades spåra den tills den dök upp i en hästhageHar en från ett ägg sedan tidigare.
Scania-sjön (1.5km) är ett riktigt Mecka för att jaga pokemons6 st! bra jobbat! du måste bo vid en sjö!Det finns mkt magikarp hos mig med!
Brukar hitta cirka 3 st som ligger och sprattlar på ungefär samma ställe varje morgon jag cyklar till jobbet.
Ska bara ha tid att stanna och ta dem också!
![]()
Det är lite grann samma sak för mig faktiskt, jag börjar tröttna
Ett av mina mål med pokemonandet var att börja träna å nu har jag börjat komma igång med joggingturer i samband med att jag jagar pokomens (har en runda där jag springer till jag ser en pokemon, fångar den, springer till jag ser nästa pokemon osv osv) och jag har även lyckats ta mig tillbaka till gymmet oxå.
Mina första mål m pokemonandet har jag oxå nått - har gått över 20mil, har fått min gyarados och även (äntligen) fattat det här m att battla, så jag vet inte hur länge jag kommer att fortsätta faktiskt..
Jag kommer nog att fortsätta iaf 2-3 veckor till (fram till jag åker till Kenya å sedan se om jag hittar ngt intressant där)
Kul! Jag har blivit besviken när jag har försökt spela på mer natursköna rundor.. Finns det inga spelare eller pokestops så verka rdet heller inte finnas några pokemons?! Jag vet inte hur många mil jag har cyklat längs åar och sjöar utan att springa på något "rare". Tog en cykeltur till ett bostadsområde som ligger naturskönt vid en sjö i min stad. Fanns inte ens någon pokemin i nearbyrutan!Scania-sjön (1.5km) är ett riktigt Mecka för att jaga pokemons
Fångar mellan 8-11st på varje varvÅ flera ganska rare har jag fångat där för allra första gången (nackdelen är att det inte finns ett enda pokestop i närheten så man måste ha bollar å hallon i beredskap)
Går även förbi ett vattendrag på väg till jobbet så jag brukar få 1-2 varje gång jag promenerar dit oxå![]()
Om man ändå fick Pikachu i sina ägg! Istället för typ zubat.@Katti - här finns nog inte en enda Pikachu; jag har fått två och jag tror bägge kommer från ägg....![]()
Snyggt jobbatJag fångade min första Pikachu förut! Så glad! Använde sightings och lyckades spåra den tills den dök upp i en hästhageHar en från ett ägg sedan tidigare.
Igår körde jag evolve-rally under en halvtimme med turägg, JÄVLAR var jag kammade hem xp! Närmare 40 000 tack vare att jag sparade några nyheter i pokedex till slutet. Nu är jag en bra bit in på level 23
Däremot behöver jag hitta fler Bellsprout...
Bättre än mina weedles, tror jag har fått 5Om man ändå fick Pikachu i sina ägg! Istället för typ zubat.![]()
Jag har också fått sådana. Har fått bra mkt skit faktiskt! Men blev glad när jag plötsligt fick en Sandshrew. Gullig! Och hade den inte innan.Bättre än mina weedles, tror jag har fått 5
du får komma till migJag fångade min första Pikachu förut! Så glad! Använde sightings och lyckades spåra den tills den dök upp i en hästhageHar en från ett ägg sedan tidigare.
Igår körde jag evolve-rally under en halvtimme med turägg, JÄVLAR var jag kammade hem xp! Närmare 40 000 tack vare att jag sparade några nyheter i pokedex till slutet. Nu är jag en bra bit in på level 23
Däremot behöver jag hitta fler Bellsprout...
Jag undrar också! För jag tycker som sagt att jag har fått bäst utdelning när jag hälsade på svärmor på "landet". Det bor kanske 500 pers på hennes ort och det finns 0 pokestops.. Men pokemonsen kanske dök upp för att jag & min sambo spelade. Då kanske följde oss för att vi utgjorde ca 100% av alla spelare.Jag fattar inte riktigt detta med var det är lättast att hitta rare pokemons. Hittills har jag haft mest tur på landet där både Pikachu, Onix, Persian och Rapidash () dykt upp. Men det måste ju vara extremt få spelare här? Samtidigt som vissa säger att på ställen med få spelare = inga pokemons.
Det här är nog en i det närmaste optimal runda i den här stan som du sägerKul! Jag har blivit besviken när jag har försökt spela på mer natursköna rundor.. Finns det inga spelare eller pokestops så verka rdet heller inte finnas några pokemons?!
[...]
Men du verkar ha hittat den optimala rundan (förutom bristen på pokestops). Man vill ju helst promenera/jogga/cykla på trevligare och mysigare ställen än typ gator mitt i stan.. Jag vill det i alla fall!
Jag fick en electabuzz i 10 km ägget igår men gången innan var det en mindre rolig jynx,Jag har också fått sådana. Har fått bra mkt skit faktiskt! Men blev glad när jag plötsligt fick en Sandshrew. Gullig! Och hade den inte innan.En del "tråkiga" pokemons har jag åtminstone fått med bra CP. Men inte ens en weedle med bra CP är kul. Hehe.
aaaaaaavis.....Jag fattar inte riktigt detta med var det är lättast att hitta rare pokemons. Hittills har jag haft mest tur på landet där både Pikachu, Onix, Persian och Rapidash () dykt upp. Men det måste ju vara extremt få spelare här? Samtidigt som vissa säger att på ställen med få spelare = inga pokemons.
Dem höll du minsann hemliga när jag var hos digdu får komma till mig( östra fågelvik utanför skattkärr)
Kryllar av bellsprout och hittar tom även wheepinbells ibland![]()