Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Karlstad levererade inte på samma sätt som Stockholm men det kanske man inte kan räkna med. Kanske att utbudet är liknande då både Örebro och Karlstad ligger nära vatten. Nåväl nytt blev bara en Pinsir på 1170. Det satt bra men nöjdast är jag nog över de 2 Pikachu jag lyckades fånga. :banana:

• Gilla
Reactions: Laa
Jag evolvade precis fram en Gengar som är 1,46 meter hög och väger 2,46 kg :crazy: Har jag missat att man ska mata dem eller något? Jag som tyckte att min Clefable på 1,64 meter och 14,55 kg var smal, men detta är ju ännu värre :rofl:

Jag evolvade precis fram en Gengar som är 1,46 meter hög och väger 2,46 kg :crazy: Har jag missat att man ska mata dem eller något? Jag som tyckte att min Clefable på 1,64 meter och 14,55 kg var smal, men detta är ju ännu värre :rofl:
Jag har en Clefable med anorexia... 1,26 m hög, och hela 1,96 kg! Stackaren :cry:

Tallinn. Drowzee drowzee drowzee och zubats.
Inte mkt duvor eller råttor. Många lurar (nu spela inte sällskapet sååååå :( )
Kan nu evolva 5 drowzees. Bästa 747 i cp
En rhyhorn på ena luren och en gloom på 857 :up:

Tog 2 gym och casha coinsen. Nu snart hemfärd :)

Gick en lyckad promenad i botaniska idag. Ett par Eevies, Kabutos, Paras och Venonat. Även två nya för mig; Dratini och Horsie. det tog mig upp till level 15!

Så sitter jag på spårvagnen hem och plötsligt dyker det upp en Raichu med cp 800 (vilket är vad min bästa pokemon är på typ). Inser att jag inte kommer kunna fånga den i farten, så jag springer av spårvagnen. Fem stationer för tidigt :laugh:
Men en Raichu lyckades jag fånga efter tio ultrabollar och en näve hallon!

Med hjälp av ett lyckoägg och idogt samlande evolvade jag mig från mitten av level 18 till en bit in på level 20. Jag har fortfarande inte några särskilt bra att slåss med och fick två Jynxar i mina 10 km-ägg :mad: men är rätt nöjd med dagen ändå.

Tallinn. Drowzee drowzee drowzee och zubats.
Inte mkt duvor eller råttor. Många lurar (nu spela inte sällskapet sååååå :( )
Kan nu evolva 5 drowzees. Bästa 747 i cp
En rhyhorn på ena luren och en gloom på 857 :up:

Tog 2 gym och casha coinsen. Nu snart hemfärd :)
Åkte du båt till Tallinn? Testade du att ha incense på båten isf? Det verkar som att man kan få en massa roliga pokemons när man använder incense på platser där det normalt sett inte finns några pokemons. Har aldrig kunnat testa själv dock!

Åkte du båt till Tallinn? Testade du att ha incense på båten isf? Det verkar som att man kan få en massa roliga pokemons när man använder incense på platser där det normalt sett inte finns några pokemons. Har aldrig kunnat testa själv dock!
Det testade mamma på väg till Åland. Inte helt praktiskt om båten åker för fort visade det sig :p

Jag bor ju i helt pokemonlöst land, så jag unnar mig en incense då och då för att fånga något. Oavsett om jag går eller sitter still får jag ca en var femte minut, så utdelningen är inte lysande alls. De jag får är inte de allra vanligaste men inte jätteovanligt heller, typ tentacool, ekans, polywag och sånt.

Japp la en insence när vi åkte från Sthlm ... Fick MASSOR av pokemons...

Idag har jag varit i Skanör där jag fick både Magnemite och Electrode. Fick en del annat som jag sällan ser hemma hos mig, så det var lite kul.

Fick även Mr Mime utanför Mc Donalds i Varberg. :)

Jag har testat den tesen och ja det stämmer ganska bra. Däremot fångar man fler om man rör på sig än är stilla helt klart (åka 8 knop=ca 15 km/h är en bra fart, då pluppar de upp typ varannan minut eller så).
Satt ganska mycket "instängd" i båten i helgen pga stukad fot och fick bla Diglett och Growlithe som jag inte hade tidigare

• Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
76 055
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
402
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 661
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31