Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en Clefable med anorexia... 1,26 m hög, och hela 1,96 kg! StackarenJag evolvade precis fram en Gengar som är 1,46 meter hög och väger 2,46 kgHar jag missat att man ska mata dem eller något? Jag som tyckte att min Clefable på 1,64 meter och 14,55 kg var smal, men detta är ju ännu värre
![]()
Åkte du båt till Tallinn? Testade du att ha incense på båten isf? Det verkar som att man kan få en massa roliga pokemons när man använder incense på platser där det normalt sett inte finns några pokemons. Har aldrig kunnat testa själv dock!Tallinn. Drowzee drowzee drowzee och zubats.
Inte mkt duvor eller råttor. Många lurar (nu spela inte sällskapet sååååå)
Kan nu evolva 5 drowzees. Bästa 747 i cp
En rhyhorn på ena luren och en gloom på 857
Tog 2 gym och casha coinsen. Nu snart hemfärd![]()
Det testade mamma på väg till Åland. Inte helt praktiskt om båten åker för fort visade det sigÅkte du båt till Tallinn? Testade du att ha incense på båten isf? Det verkar som att man kan få en massa roliga pokemons när man använder incense på platser där det normalt sett inte finns några pokemons. Har aldrig kunnat testa själv dock!
Haha. Det är ju sant, de flesta båtar åker väl snabbare än promenadfart.Det testade mamma på väg till Åland. Inte helt praktiskt om båten åker för fort visade det sig![]()
Ingen aning faktiskt. Poppade upp litegrann vad jag vet men hon hann inte ens klicka på deHaha. Det är ju sant, de flesta båtar åker väl snabbare än promenadfart.
Men det kom alltså en massa pokemons?![]()
Jag bor ju i helt pokemonlöst land, så jag unnar mig en incense då och då för att fånga något. Oavsett om jag går eller sitter still får jag ca en var femte minut, så utdelningen är inte lysande alls. De jag får är inte de allra vanligaste men inte jätteovanligt heller, typ tentacool, ekans, polywag och sånt.Åkte du båt till Tallinn? Testade du att ha incense på båten isf? Det verkar som att man kan få en massa roliga pokemons när man använder incense på platser där det normalt sett inte finns några pokemons. Har aldrig kunnat testa själv dock!
Åkte du båt till Tallinn? Testade du att ha incense på båten isf? Det verkar som att man kan få en massa roliga pokemons när man använder incense på platser där det normalt sett inte finns några pokemons. Har aldrig kunnat testa själv dock!
Åkte du båt till Tallinn? Testade du att ha incense på båten isf? Det verkar som att man kan få en massa roliga pokemons när man använder incense på platser där det normalt sett inte finns några pokemons. Har aldrig kunnat testa själv dock!