Har börjat jobba igen och här finns mest Voltorb och Magnemite. MEN idag tog jag både Ekans och Ponyta på parkeringen i morse och sedan en Meowth inne i lokalen
, alla nya för mig. Kläckte även ett ägg med Staryu som också är ny
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att det är så olika var de dyker upp. Jag har inte ens sett voltorb!! Haha. Men Staryu har jag huuur många som helst.Har börjat jobba igen och här finns mest Voltorb och Magnemite. MEN idag tog jag både Ekans och Ponyta på parkeringen i morse och sedan en Meowth inne i lokalen, alla nya för mig. Kläckte även ett ägg med Staryu som också är ny
.
haha @Lobelia och @bollen__ lite Abra- associationer här ?Var ute och cyklade idag... Skulle precis svänga av hemåt när jag såg det - en Snorlax i nearby-rutan. Oh shiiieeet vad gör jag nu, svänger jag eller fortsätter jag framåt, är det ens någon jävla idé att leta efter fanskapet?!
Mitt i korsningen - DÄR ÄR HAN! Den jäääävla fan ska inte komma undan igen. Iväg med en razz. På med en ultraboll. Stannar han eller kommer han hoppa ur bolljäveln och dra ifrån mig igen?
![]()
Han stannade![]()
Kul att det är så olika var de dyker upp. Jag har inte ens sett voltorb!! Haha. Men Staryu har jag huuur många som helst.![]()
![]()
de du har gott om verkar finnas mycket i städerna ?iaf enligt @LobeliaDå bor du kanske nära vatten?
Har iof inte heller så långt till havet från jobbet, men själva området är industri, kanske är därför det finns mycket magnet/metall/elektricitet-inriktade?
de du har gott om verkar finnas mycket i städerna ?iaf enligt @Lobelia( om jag inte missförsod henne?)
Här på landet finns det gott om : Eevees, pidgeys, caterpies, Råtteländen, Zubats, weedles, crabby, bellsprouts.gastleys,
vid vatten finns det gott om Magicarps och Goldeen tycker jag ( har vänern "nära" iaf inom 3 km)
Sedan hittar jag lite diverse Nidoran av olika varianter hos mig rätt ofta ocksåVenonats och polywhirl finns det bra med också
![]()
och ja just det ! Finns många oddish här ocksåde du har gott om verkar finnas mycket i städerna ?iaf enligt @Lobelia( om jag inte missförsod henne?)
Här på landet finns det gott om : Eevees, pidgeys, caterpies, Råtteländen, Zubats, weedles, crabby, bellsprouts.gastleys,
vid vatten finns det gott om Magicarps och Goldeen tycker jag ( har vänern "nära" iaf inom 3 km)
Sedan hittar jag lite diverse Nidoran av olika varianter hos mig rätt ofta ocksåVenonats och polywhirl finns det bra med också
![]()
jag hittar också staryus även om jag inte är "nära" vänern- Drowzees finns väl typ---- överallt ?Bor 75m från Vänern och här finns gott om ratatas, pidgeys, drowzee, staryu, golden ovh magicarp som du säger
Å zubats, weedle överallt.![]()
jag är med avundsjukJag kläckte en Mr. Mime idag, den var ju lite skojig! Min pojkvän fick en 600 CP Bulbasaur i ett 2 km ägg, total avundsjuka från mitt håll.
de flesta av mina 2 och 5km ägg är riktiga besvikelser, vad ska jag med mer Zubats till lixomjag är med avundsjukfår typ bara weedles , rattatas etc från 2 km ägg
![]()
orättvistde flesta av mina 2 och 5km ägg är riktiga besvikelser, vad ska jag med mer Zubats till lixom
Men idag fick jag iaf en Ponyta på 848 i en 5km![]()