Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har börjat jobba igen och här finns mest Voltorb och Magnemite. MEN idag tog jag både Ekans och Ponyta på parkeringen i morse och sedan en Meowth inne i lokalen :D, alla nya för mig. Kläckte även ett ägg med Staryu som också är ny :up:.

Jag har hittat ett ställe med Ponyta. Så nu försöker jag mest ta alla chanser att gå dit och hämta några till. :D ;) Hoppas, hoppas att de inte ändrar kartan igen så att de blir svåra att hitta.. :o Det är min favoritpokemon. Hehe.

Annars blir det mest samma gamla vanliga pokemons.. Och i äggen har jag fått ratata, weedly, pidgey.. :p Tills jag idag plötsligt fick tre som var nya för mig: doduo, rhyhorn, porygon. :)

Har börjat jobba igen och här finns mest Voltorb och Magnemite. MEN idag tog jag både Ekans och Ponyta på parkeringen i morse och sedan en Meowth inne i lokalen :D, alla nya för mig. Kläckte även ett ägg med Staryu som också är ny :up:.
Kul att det är så olika var de dyker upp. Jag har inte ens sett voltorb!! Haha. Men Staryu har jag huuur många som helst. ;) :)

Var ute och cyklade idag... Skulle precis svänga av hemåt när jag såg det - en Snorlax i nearby-rutan. Oh shiiieeet vad gör jag nu, svänger jag eller fortsätter jag framåt, är det ens någon jävla idé att leta efter fanskapet?!
Mitt i korsningen - DÄR ÄR HAN! Den jäääävla fan ska inte komma undan igen. Iväg med en razz. På med en ultraboll. Stannar han eller kommer han hoppa ur bolljäveln och dra ifrån mig igen?

Screenshot_20160804-201332.png

Han stannade :banana:

Var ute och cyklade idag... Skulle precis svänga av hemåt när jag såg det - en Snorlax i nearby-rutan. Oh shiiieeet vad gör jag nu, svänger jag eller fortsätter jag framåt, är det ens någon jävla idé att leta efter fanskapet?!
Mitt i korsningen - DÄR ÄR HAN! Den jäääävla fan ska inte komma undan igen. Iväg med en razz. På med en ultraboll. Stannar han eller kommer han hoppa ur bolljäveln och dra ifrån mig igen?

Screenshot_20160804-201332.png

Han stannade :banana:
haha @Lobelia och @bollen__ lite Abra- associationer här ?:D # tvärnit #den djäveln har smitit för mig förut:rage:! # gotya !!:cool::rofl: # stanna ALLTID om bilen innan tvärnitar och ta upp telefonen - fort :love::D

Kul att det är så olika var de dyker upp. Jag har inte ens sett voltorb!! Haha. Men Staryu har jag huuur många som helst. ;) :)

Då bor du kanske nära vatten? ;)
Har iof inte heller så långt till havet från jobbet, men själva området är industri, kanske är därför det finns mycket magnet/metall/elektricitet-inriktade?

Då bor du kanske nära vatten? ;)
Har iof inte heller så långt till havet från jobbet, men själva området är industri, kanske är därför det finns mycket magnet/metall/elektricitet-inriktade?
de du har gott om verkar finnas mycket i städerna ?iaf enligt @Lobelia ;) ( om jag inte missförsod henne?)
Här på landet finns det gott om : Eevees, pidgeys, caterpies, Råtteländen :p, Zubats, weedles, crabby, bellsprouts.gastleys,

vid vatten finns det gott om Magicarps och Goldeen tycker jag ( har vänern "nära" iaf inom 3 km :p )

Sedan hittar jag lite diverse Nidoran av olika varianter hos mig rätt ofta också :) Venonats och polywhirl finns det bra med också :)

de du har gott om verkar finnas mycket i städerna ?iaf enligt @Lobelia ;) ( om jag inte missförsod henne?)
Här på landet finns det gott om : Eevees, pidgeys, caterpies, Råtteländen :p, Zubats, weedles, crabby, bellsprouts.gastleys,

vid vatten finns det gott om Magicarps och Goldeen tycker jag ( har vänern "nära" iaf inom 3 km :p )

Sedan hittar jag lite diverse Nidoran av olika varianter hos mig rätt ofta också :) Venonats och polywhirl finns det bra med också :)

Bor 75m från Vänern och här finns gott om ratatas, pidgeys, drowzee, staryu, golden ovh magicarp som du säger :D

Å zubats, weedle överallt. O_o

och ja just det ! Finns många oddish här också :angel:

Här finns det hur många som helst av Rattata, Spearow, Pigeys och de jäkla Zubats. Även Drowzees är vanliga. Vid jobbet och den andre stora arbetsgivaren här i stan får jag tag på Magikarp, Poliwags och Goldeen.

På Ica Maxi finns det hur mycket Weedle som helst, får minst 3-4st på varje besök inkl någon Caterpilar

Jag har varit en mycket Pokémonfattig ort i nästan en vecka, så har mest roat mig med att kläcka ägg... Fick en fet Staryu i ett av dem, som jag evolvade till en Starmie på 1310 CP :up: Lyckades levla upp till 22 också.

Nya för mig är Cloyster och Clefable. Missade en Growlithe inne i Halmstad, vilket gjorde mig rätt sur...

Har fångat totalt 57 Eevee vid det här laget :D I och med uppdateringen är det inte lika mycket Eevees här hemma, fångade däremot två Haunter (:love:) medan jag nattade lille child.

Vill gärna fånga en Pikachu snart. De gillar industriområden va?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 56 57 58
Svar
1 145
· Visningar
74 189
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
399
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 614
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden