Pokemon go

Bukefalos 30 år!

Finns det nån nackdel med att radera saker? Jag tog helt enkelt bara bort det mesta jag fick, vill ju kunna snurra och få nya uppdrag…
Jag raderar det mesta/en stor del av det mesta. Jag har en liten mängd tex bär och potions/revives, för det går ju ändå lätt att få fler. Jag har hellre många bollar för de går alltid åt.

Det jag tycker är svårast att rensa bort är sånt som kostar pengar. Typ lure modules har jag jättemånga för jag använder dem aldrig (är aldrig still länge på samma plats och spelar), men hatar att slänga dem 😅

Jag raderar det mesta/en stor del av det mesta. Jag har en liten mängd tex bär och potions/revives, för det går ju ändå lätt att få fler. Jag har hellre många bollar för de går alltid åt.

Det jag tycker är svårast att rensa bort är sånt som kostar pengar. Typ lure modules har jag jättemånga för jag använder dem aldrig (är aldrig still länge på samma plats och spelar), men hatar att slänga dem 😅
Haha, men om du inte använder finns det ju heller ingen anledning att spara 🤪 Men fattar hur du tänker, jag rensade mest bort bollar, bär och potions/revives - det får man ju löpande och enkelt (iaf där jag bor..)

Jag slänger bananer, för de duger endast till att mata buddyn med. Annars gillar jag bären.
Bollar likaså.
Revives och potion kan jag slänga. Går oftast inte åt så mycket.
TMs använder jag aldrig.
Men nu har jag 1000 artiklar för mycket i min ryggsäck.

Jag slänger bananer, för de duger endast till att mata buddyn med. Annars gillar jag bären.
Bollar likaså.
Revives och potion kan jag slänga. Går oftast inte åt så mycket.
TMs använder jag aldrig.
Men nu har jag 1000 artiklar för mycket i min ryggsäck.
Men får du inte kontinuerligt nya bollar och bär? Jag känner inget behov alls av att samla på det - raderade flera hundra bollar..

Jag har inte heller så mycket stopp vid mig och är ofta ute på vårat landställe och där finns det inget stopp alls i närheten, så jag vill gärna ha ett lager bollar, för när (om) de tar slut så tar det tid att fylla upp igen tyvärr. Kan lätt gå igenom säg 200 bollar på en dag om jag spelar mycket (typ en community day) och efter det gapar väskan ganska tomt.

Tanken var ju god, men känns inte helt genomtänkt (från spelets sida)…

Nej inte när man får sååå många extra artiklar. Det är ju trist att kasta, lika trist att inte kunna öppna gifta eller snurra stopp. Jag försöker fånga extra pokemons nu med frukter. Då betas det av förhållandevis snabbt.

Sen är det ju värdelöst att man levlar upp så snabbt. De som låg på level 50 och nu ligger på 70. Tillräckligt med xp för att nå 80, men behöver klara uppdragen. Tänker att den här uppdateringen var ju roligast för dem. Jag som låg på 43 hade lång tid kvar innan jag skulle nå 50.

Nej inte när man får sååå många extra artiklar. Det är ju trist att kasta, lika trist att inte kunna öppna gifta eller snurra stopp. Jag försöker fånga extra pokemons nu med frukter. Då betas det av förhållandevis snabbt.

Sen är det ju värdelöst att man levlar upp så snabbt. De som låg på level 50 och nu ligger på 70. Tillräckligt med xp för att nå 80, men behöver klara uppdragen. Tänker att den här uppdateringen var ju roligast för dem. Jag som låg på 43 hade lång tid kvar innan jag skulle nå 50.
När de annonserade att de skulle lägga till fler levels upp till 80 trodde jag att det var det de skulle göra, lägga till fler. Inte ändra alla så att resultatet blev att alla är på en högre level än tidigare. Det känns ju bara ganska meningslöst? De som var på max level förut kommer ju snart vara på max level igen, när de är klara med uppdragen. De har ju redan all xp.. så vad var ens meningen?

Sen tycker jag att det är så tråkigt att de återanvänder uppdragen från sist. Alltså att till stor del ha samma mellan level 70 och 80 som det var mellan 40 och 50. Många har ju redan gjort dem en gång och många av dem är INTE roliga. Jag var fast på den med lucky trades i typ två år för jag känner ingen som spelar så jag har ingen att byta med 🤷‍♀️

När de annonserade att de skulle lägga till fler levels upp till 80 trodde jag att det var det de skulle göra, lägga till fler. Inte ändra alla så att resultatet blev att alla är på en högre level än tidigare. Det känns ju bara ganska meningslöst? De som var på max level förut kommer ju snart vara på max level igen, när de är klara med uppdragen. De har ju redan all xp.. så vad var ens meningen?

Sen tycker jag att det är så tråkigt att de återanvänder uppdragen från sist. Alltså att till stor del ha samma mellan level 70 och 80 som det var mellan 40 och 50. Många har ju redan gjort dem en gång och många av dem är INTE roliga. Jag var fast på den med lucky trades i typ två år för jag känner ingen som spelar så jag har ingen att byta med 🤷‍♀️
Jag skaffade ett till konto så jag har någon att köra trades med :angel:

Men håller med gällande nivåerna, trodde jag skulle byta från 43 till 44, inte upp till 66.

Jag "Masterwork Research: Wish Granted” under 2023 och har varit fast på steg 3 extremt länge. Idag fångade jag äntligen min sista Keckleon så nu kan jag gå vidare! Hurra!!

Jag är bara glad att de hoppade över den med Eevees. För hur mycket jag än tycker om dom (eeeeveeeee :love::love::love: )så är det segt efter att man har användt namntricken en gång.

Jag hjälpte en med sina luckys för nåt år sen, en jag raidat med lite, vi satt på en pub i någon timme och körde bara trades. Det blev till slut en hel del lucky. Men jag förstår att det är jobbigt när man inte har den möjligheten.

Lucky trades, battles, rocket, max är dötråkigt!

Varför spelar jag ens känner jag. :rofl:

Lucky trades, battles, rocket, max är dötråkigt!

Varför spelar jag ens känner jag. :rofl:
Haha åh ja, ser inte fram emot alla battles igen. Fy vad jag ogillar dem :arghh: Gillar inte uppdrag med raids eller max heller men det är hundra gånger bättre nu när man inte behöver vänta hela tiden ut utan kan starta efter en liten stund. Förut gjorde jag i princip aldrig någon raid för jag hade ingen lust att stå still i två minuter för att skiten skulle starta liksom.. 😐

Haha åh ja, ser inte fram emot alla battles igen. Fy vad jag ogillar dem :arghh: Gillar inte uppdrag med raids eller max heller men det är hundra gånger bättre nu när man inte behöver vänta hela tiden ut utan kan starta efter en liten stund. Förut gjorde jag i princip aldrig någon raid för jag hade ingen lust att stå still i två minuter för att skiten skulle starta liksom.. 😐
Jag har turen att nå ett gym från soffan hemma och ibland kan jag nå ytterligare ett.

Jag gick från level 43 till 68, sjukt nöjd över att jag inte behövde göra de jävla Battles, för att levela upp. Jag hatar verkligen battles.....

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka