Pokemon go

Bukefalos 30 år!

Jag såg att det finns en ny funktion där man får en weekly challenge att klara i en grupp som man väljer själv. Varje grupp kan innehålla upp till fyra spelare från ens vänlista. Någon som är intresserad av att vara med i en grupp?
Jag är gärna med: 815270315226

Jag såg att det finns en ny funktion där man får en weekly challenge att klara i en grupp som man väljer själv. Varje grupp kan innehålla upp till fyra spelare från ens vänlista. Någon som är intresserad av att vara med i en grupp?
Jag skulle absolut kunna tänka mig att försöka detta.

Kan man vara med i fler än en grupp tro?

Jag skulle absolut kunna tänka mig att försöka detta.
Jag försökte lägga till dig i en grupp och det stod att inbjudan skickades, men nu är hela funktionen borta för mig så jag vet inte vad som händer 😂

+ Ni andra som var intresserade!
Jag skickade friend request till er jag inte var kompis med och en av er var redan med i en grupp så kunde inte skicka inbjudan. Jag googlade och det stod att man kan lägga till fler medlemmar i gruppen (men fortfarande max fyra totalt) i efterhand så jag försökte starta en grupp att börja med för att se hur det fungerar. Men som sagt, nu är hela funktionen försvunnen för mig så jag vet inte 😅

Jag tror att det eventuellt är lite buggigt med de där vecko-grupperna. Jag har inte gått med i någon, nyss stod det Join och att det var 6 dagar och x timmar kvar. Nu står det "Check back in next week for a new challenge"

Jag försökte lägga till dig i en grupp och det stod att inbjudan skickades, men nu är hela funktionen borta för mig så jag vet inte vad som händer 😂

+ Ni andra som var intresserade!
Jag skickade friend request till er jag inte var kompis med och en av er var redan med i en grupp så kunde inte skicka inbjudan. Jag googlade och det stod att man kan lägga till fler medlemmar i gruppen (men fortfarande max fyra totalt) i efterhand så jag försökte starta en grupp att börja med för att se hur det fungerar. Men som sagt, nu är hela funktionen försvunnen för mig så jag vet inte 😅
Låter definitivt buggigt. Har du provat att starta om appen?

Grupp kan vara intressant för mig med, men det beror på kraven på preatation etc. Vill inte sänka nån grupp om jag inte spelar på typ två dagar...

Jag blev inbjuden till en nu innan det började bugga. Var att tillsammans fånga 500 pokemons.
Tänker lite högt här. Delat på fyra så blir det då 125 pokemon på en vecka. Så under 20 per dag och person vilket iofs är mer än vad jag fångar de flesta veckor men de veckor som jag spelar aktivt så är det inga problem att lösa det. Känns nog görbart tror jag. Synd att jag inte vet var min goth'ca är, och att det är så buggat att det inte funkar 😆

Hos mig fladdrade det förbi nån banner att jag blivit inbjuden (så som det gör med tex fått en gåva) men kan inte hitta något jag behöver acceptera eller info om uppdrag..

Jag är också intresserad av att vara med i någon grupp. Nu kommer jag vara ledig ett par veckor och har äntligen mer tid till att spela.

Jag spelar också och är också intresserad av att vara med i en grupp. Har skickat vän-förfrågan till er som lagt ut i gruppen.

Min kod är 553915018801

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka