Pokemon go

Bukefalos 30 år!

1000002391.webp

Vilka är det jag kör med?

När använder ni poffin till er Buddy? Jag har ett gäng men har inte kommit på när jag borde använda dem så följden blir att jag inte använder dem alls.

När använder ni poffin till er Buddy? Jag har ett gäng men har inte kommit på när jag borde använda dem så följden blir att jag inte använder dem alls.
Till exempel om man har något ”uppdrag” där man ska få hjärtan till sin buddy är de bra, för man får fler hjärtan fortare då 😊

Också vissa Pokémon som utvecklas med hjälp av hjärtan, då går det fortare på samma sätt.

Jag har faktiskt aldrig använt en så jag har också jättemånga 😅 Tycker att de blir excited så snabbt ändå så det känns bara onödigt att "betala" för det. Men om man behöver hjärtan snabbt eller har uppdraget att få en candy från sin buddy så kan det ju vara praktiskt!

Jag spelar en hel del på en av mina barns konton, har inga vänner så lyckas aldrig göra något uppdrag etc. som kräver att man skickar gifts eller gör tillsammans - nån jag kan få lägga till som vän? Är på level 55 och kör nog lite varje dag.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp 2026
  • Valp, tips och råd

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka