Jag hade fått en inbjudan som jag trodde var från dig?Visst är du grodan454 i PoGO? Jag kunde inte bjuda in dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade fått en inbjudan som jag trodde var från dig?Visst är du grodan454 i PoGO? Jag kunde inte bjuda in dig.
Jag kunde inte heller bjuda in dig!Jag hade fått en inbjudan som jag trodde var från dig?
Spännande! Du får tacka ja och se vem du hamnar med.Jag hade fått en inbjudan som jag trodde var från dig?
Det är folk ifrån Bukefalos, men jag kan inte koppla ihop PoGO namn med Bukenamn.Visa bifogad fil 178392
Vilka är det jag kör med?
Till exempel om man har något ”uppdrag” där man ska få hjärtan till sin buddy är de bra, för man får fler hjärtan fortare dåNär använder ni poffin till er Buddy? Jag har ett gäng men har inte kommit på när jag borde använda dem så följden blir att jag inte använder dem alls.
Jag har faktiskt aldrig använt en så jag har också jättemångaNär använder ni poffin till er Buddy? Jag har ett gäng men har inte kommit på när jag borde använda dem så följden blir att jag inte använder dem alls.
Jag la till dig.Skulle behöva en till vän
Någon som jag inte redan har?
Heter samma som här ungefär.
198573126688
Mig!Visa bifogad fil 178392
Vilka är det jag kör med?
Det gör absolut inget!Mig!
Förlåt. Jag hade inte koll på att ni redan bestämt laguppställning. Jag bara bjöd in.
Huvudsaken är att alla får ett lag. Ju fler lag desto större chans att alla som vill får en plats.Mig!
Förlåt. Jag hade inte koll på att ni redan bestämt laguppställning. Jag bara bjöd in.
Man sparar korten man får i sina giftsNågon av er som vet hur jag får tag i en scatterbug?
Trodde det var unknown man fick då?Man sparar korten man får i sina gifts
”Pin postcard”
Nä, unown får man på incense vid olika event, typ Go Fest. Scatterbug när man sparar postcards (och man kan ta unpin direkt så slipper man rensa när det blir fullt i albumet).Trodde det var unknown man fick då?