Ponyhack och pullar?

Det skulle se himla fånigt ut i alla fall. :D Måste ha pullargrimman under då kanske. GÅR gör det nog, men jag skulle inte rekommendera det! ;) har du sett nån som har det?
 
Det finns inga gränser för vilka korkade saker folk "kan" kombinera.

Härom sistens såg jag någon som hade satt snokrem på ett kombinationshackamore...
 
jo men skitbra, då kan ju itne hästen öppna munnen för att komma undan bett....et....hmmmmmmmmmmmmm :crazy:

Det ska jag rida på nån gång!! Bara för att se så dum ut som MÖJLIGT! :D

/mig :)
 
Det var någon som sa att hon red sin häst så och det funkade bra.

Pullaret över hacket.
 
Men, men, men....VARFÖR??? Pullar är ju till för att hindra hästen för att gapa och komma undan BETTET i MUNNEN. Men nu finns ju inget bett....hmmmm :confused:

/mig :)
 
låter ju enbart otroligt dumt.. :crazy: eller så vet de inte vad pullar och hack är för något.
 
Men det måste ju göra ont för häststackarn?? Varför vill hon ha pullar när hon inte har bett? Låter ju helt konstigt.... :confused:
 
de låter rimligt att testa min ponny ä väldigt ryckig :)...
 

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 662
Senast: gulakatten
·
Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 871
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Min astma har plötsligt blivit rejält försämrad (efter en rejäl förkylning) och nu funderar jag på hur jag ska lyckas kombinera det med...
Svar
6
· Visningar
385
Hemmet Någon som har en? Skulle vilja förenkla städningen i huset med en kombinerad ångmopp och dammsugare, som dammsuger och moppar i ett...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp