Positiva tråden del 2

Elmarknadsinspektionen tar Vattenfall Eldistribution i örat och hotar dem med vite efter min anmälan mot dem om de inte inkommer med svar på åtgärder senast den 25/1. Jag tror mätningen av min elförbrukning som inte fungerat på över 7 månader kommer lösa sig ganska snart. 😄😄😄
 
Har precis tagit ett styrkepass i mitt hemmagym 😍! Det är ett av de allra bästa beslut vi tagit och investeringar vi gjort att göra om vårt oanvända gästrum till ett gym med (hittills, kan alltid utökas 😉) skivstångsställning, roddmaskin, kettlebells, dumbells och mjukt gymgolv 👏!

Jag är så totalt överlycklig över att ha ett utrymme jag kan köra styrketräning, yoga och kardio närsomhelst jag känner för det 🤩!
 
Elmarknadsinspektionen tar Vattenfall Eldistribution i örat och hotar dem med vite efter min anmälan mot dem om de inte inkommer med svar på åtgärder senast den 25/1. Jag tror mätningen av min elförbrukning som inte fungerat på över 7 månader kommer lösa sig ganska snart. 😄😄😄
Va skönt! Det verkar ju varit bedrövligt och under all kritik hittills!
 
Att vi (några kompisar) har köpt biljetter till Purcell på Drottningsholmsteatern i augusti! ÄLSKAR barockopera och Drottningsholmsteaterns inramning är ju WOW. Var svindyrt men ser SÅ fram emot det!
Åh❣️Vilken lyx. Är det The Fairy Queen? Sådan total picker uper. Övertygad om att det kommer vara värt varenda krona.

Edit: min inre Fairy Queen-spellista började genast på fyllbultbasens roliga aria.
 
Den inramningen också! Har en kompis som jobbade på teatern och fick gå backstage och se åskmaskinen och alla olika finesser som styrs helt manuellt. Tydligen utlovar de rejält med effekter! Så taggad! Så även på paus-minglet i lokalerna!
helt drömmigt! Njut, ba njut.

Så orimligt pepp jag just blev av dina inlägg om detta så blir jag sugen på att försöka gå!

Älskar Purcell
Älskar barockopera
Aldrig varit på den teatern och dessutom var Fairy Queen den första föreställning jag var med i någon gång i tidernas begynnelse, i kören.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 237
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Den här tråden tangerar en del andra trådar, men jag tänkte att det skulle bli en mer positiv tråd. Det är en del användare, jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 411
Kropp & Själ Inspirerad från annan tråd :) Ibland drunknar de positiva bitarna i livet av det negativa, så här struntar vi i allt negativt och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 150
Juridik & Ekonomi Jobba inte deltid/ med uppehåll då det påverkar din pension. Varenda krona du tjänar räknas. Hört dessa 2 hela livet från olika håll...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 946
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp