Mina Tradera-auktioner som slutat idag har gått upp mer än 100% (totalt sett) från utropspris 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Begagnade trosor?Mina Tradera-auktioner som slutat idag har gått upp mer än 100% (totalt sett) från utropspris![]()
Begagnade trosor?![]()
Det är det bästa med hösten, att det brukar finnas massor med perenner och fruktträd på reaVissa skaffar hundvalp, jag skaffar träd. Grät en glädjetår idag när jag satte mitt sista päronträd (för den här gången)![]()
Vilket klipp! Någon rolig sort?Det är det bästa med hösten, att det brukar finnas massor med perenner och fruktträd på reaJag råkade köpa två äppelträd för 200 kr styck till sommarstället men jag ska inte dit förrän till våren så de får stå i kruka så länge
![]()
Ett Lobo och ett Rödluvan. Är nog mest intresserad av det senare egentligen. Funderar på om jag hittar nåt grönt lite tidigare äpple också men kan bli svårt att transportera fler träd samtidigtVilket klipp! Någon rolig sort?
Åh, RödluvanEtt Lobo och ett Rödluvan. Är nog mest intresserad av det senare egentligen. Funderar på om jag hittar nåt grönt lite tidigare äpple också men kan bli svårt att transportera fler träd samtidigt![]()