Positiva tråden

Haha, jag har också problem med värme av min sjukdom. Men att bada badkar är bland det bästa jag vet, så det gör jag regelbundet ändå och oftast går det bra. Men ibland blir det utan förvarning så att jag reagerar ganska kraftigt, blir svimfärdig och måste ligga ner i några timmar samtidigt som jag är illröd i ansiktet och mår illa. Det goda livet. ;)
Känner igen det. Men jag har slutat få maxpuls av en ljummen dusch. Galet bra. :laugh:

Parat med köldintolerans blir det…toppen? Min kropp gillar aaaallt mellan 19 och 23 grader. 🤷‍♀️
 
Jag vågade gå in och kolla mitt antagningsbesked för våren, och jag är så pepp! Jag ska jobba med helt andra saker och ha det som inkomst, men kan inte släppa min kärlek till lärande, så blir några distanskurser - men jag har liksom blivit fri att söka helt andra saker än vad som "är bra för min karriär" och det ska bli så härligt att dyka ner i helt nya ämnen:love:
 
Visst är det då man slipper ligga och vänta på döden när man är döende?
Det finns lite olika typer av dödshjälp, och olika kriterier som behöver uppfyllas för att ha rätt till hjälpen. Men vad gäller assisterat självmord innebär oftast att man får ett recept utskrivet av en läkare på en dödlig dos, och sedan är det lite olika om man behöver vara döende för att det ska vara aktuellt.
 
Det finns lite olika typer av dödshjälp, och olika kriterier som behöver uppfyllas för att ha rätt till hjälpen. Men vad gäller assisterat självmord innebär oftast att man får ett recept utskrivet av en läkare på en dödlig dos, och sedan är det lite olika om man behöver vara döende för att det ska vara aktuellt.
Ok.
 
Katten som sitter bredvid sängen och mrrpar hoppfullt när jag öppnar ögonen på morgonen. Stänger jag dem igen hänger hon med huvudet och mrrpar när jag öppnar dem. Kan reta henne i minuter men det gör jag inte för allt hon vill är att jag ska godkänna att det är dags för morgongos:heart
 
Solens nedgång igår: 15.30
Solens nedgång idag: 15.31!!! :banana:

Nu ska det bara börja rätta till sig på morgonen också, det är verkligen otroligt trögt att ta sig upp i tid den här tiden på året och fram till mitten på februari, så det ljuset är minst lika efterlängtat.
 
Solens nedgång igår: 15.30
Solens nedgång idag: 15.31!!! :banana:

Nu ska det bara börja rätta till sig på morgonen också, det är verkligen otroligt trögt att ta sig upp i tid den här tiden på året och fram till mitten på februari, så det ljuset är minst lika efterlängtat.
Men visst vänder det inte förrän vid jul? Och 15.30! Vilken dröm! Här går den ner runt 13.30..
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 061
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
459
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 092
· Visningar
56 868
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
373
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp