Positiva tråden

254492067_10158690448667762_2673111351345593778_n.jpg

På en sida för galningar eller vad man ska säga så fick jag en like för en ritning för synkron drift av multipla motorer av Nerd kungligheten själv! Det var Positivt för mig.
 
Var nära på att skriva i störiga saker-tråden, men nu är jag överlycklig över att katten väckte mig tidigt på min sovmorgon. Sol över frostiga fält, sol på ångande hästar, sol på hundraåriga ekar och bokar. När jag dör är det såhär jag vill se världen en sista gång:heart
 
Hopplandslaget har nominerats till Jerringpriset!

Tove Alexandersson, orientering – fem VM-guld
James Blomgren, bowling – VM-guld
Anton Dahlberg/Fredrik Bergström, segling – VM-guld och OS-silver
Damlandslaget, fotboll – OS-silver
Armand Duplantis, friidrott – OS-guld
Isabelle Haak, volleyboll – en av världens allra bästa
Hopplandslaget, ridsport – OS-guld
Philip Jönsson, skytte parasport – guld i Paralympics
Anna Nordqvist, golf – vann British Open
Nils van der Poel, skridsko – två VM-guld
Martin Ponsiluoma, skidskytte – VM-guld
Daniel Ståhl, friidrott – OS-guld
Jonna Sundling, skidor – två VM-guld
 
1) det slutade (tillfälligt) att blåsa
2) snäll granne kom åkandes med sin vidundermaskin och skottade fram min infartsväg
3) väderprognosen för tisdag har "förbättrats" från bottennotering på 15 minusgrader till nu ljumma 12, men fortfarande minusgrader...
4) jag har konstruerat troligen mitt livs snyggaste flödesschema för hantering av beslagtagna fordon som är efterlysta i Schengens informationssystem. Oerhört nöjd! Äntligen har jag tvingats bena upp eländet för mig själv och förhoppningsvis ett antal andra lika förvirrade själar.
 
Jag ska sova ensam i natt.
Kan ju låta deppigt men kompisen ska hem till sin gubbe några dagar nu.
Så nu ska jag vila upp mig 🤣🤣
 
Jag har badat badkar med tända ljus! Det känns helt fantastiskt för jag har varit värmeintolerant pga sjukdom en halv evighet.

Som grädde på moset orkade jag till och med smörja in mig efter. 💪🏻:rofl:Premiär. Gött!
 

Bifogade filer

  • 07E9F309-CE1C-4ABF-BA98-791401F103C8.jpeg
    07E9F309-CE1C-4ABF-BA98-791401F103C8.jpeg
    153,4 KB · Visningar: 44
Jag har badat badkar med tända ljus! Det känns helt fantastiskt för jag har varit värmeintolerant pga sjukdom en halv evighet.

Som grädde på moset orkade jag till och med smörja in mig efter. 💪🏻:rofl:Premiär. Gött!
Haha, jag har också problem med värme av min sjukdom. Men att bada badkar är bland det bästa jag vet, så det gör jag regelbundet ändå och oftast går det bra. Men ibland blir det utan förvarning så att jag reagerar ganska kraftigt, blir svimfärdig och måste ligga ner i några timmar samtidigt som jag är illröd i ansiktet och mår illa. Det goda livet. ;)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
437
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
463
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 099
· Visningar
57 500
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp