Bukefalos 25 år!

Positiva tråden

Killen har berättat om sin torktumlare som kan va lite känslig att man måste öppna och stänga luckan, samt ta ur lådan med vattnet för att den ska vilja starta.

Jag lägger in mina saker, stänger luclan, hittar programmet jag ska köra och sen trycker på start och den startat utan problem. Killen blev lite paff. 😅
Hur mår du efter avåkningen ?

Var på hästloppis igår och fick sålt en hel del grejer = nöjd.
Köpte ett par vinterkängor, helt nya/oanvända för 400kr. Googlade runt lite nu för att se vad det egentligen var för några och hittade att de kostar 1300 i butik så rätt nöjd med mitt fynd :D

Liknande trådar

Kropp&Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
762
  • Artikel
Dagbok Idag vill jag skriva av mig om massa olika tankar som jag har. Så kanske blir jätte rörigt och konstigt och ni inte fattar nånting alls...
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
49 552
Övr.Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 760
Relationer Har tänkt under längre tid på detta. Skulle gärna ha input, tankar och idéer av er. Tiden är begränsad. Vi lever inte för evigt. Grejen...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur många flikar har du igång just nu?
  • Hur fungerar egentligen hjärnan?
  • Bara massa tankar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar