Positiva tråden

Njuter av påsklov och min inglasade balkong.
Den gamla är mysig nu med men ja.
Glad att jag funnit mig själv efter så många turbulenta år.
Jag är glad att jag är singel och mår bra i det.
Älskar min diskmaskin och fullstora frys.
Massor av positivt ju
 
En underbar ridtur med en härlig galopp där jag bara ställde mig upp och gav hästen fria tyglar. Finns det nåt bättre än att galoppera snabbt en vacker vårdag på en underbar häst? Efter den snabba galoppen blev det en lugn och skön skritt på långa tyglar och en avslappnad och nöjd häst. Tofsvipor och sånglärkor fulländade vårkänslan!
 
Dessa minnen på facebook 🥳
Vissa dagar behöver man dom mer än andra.
Screenshot_20220416-195417_Facebook.jpg
 
Min lilla hund uppskattar närhet och mys precis lika mycket som jag. Det gör mig så själaglad varenda dag. Nu har han börjat med en ny vana där han alltid lägger sig som lilla skeden någon gång på morgonkvisten. Inte sällan gör han en nöjt litet mysljud. Finns inget bättre sätt att vakna på 💕
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 488
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
473
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
55 56 57
Svar
1 124
· Visningar
59 742
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp