Positiva tråden

Köpte min säng för drygt två år sedan nu (redan!) och jag är så nöjd :love: märker alltid skillnad så fort jag åker bort någon annanstans, låg på hotell som födelsedagspresent förra året men även den sängen hade inget i jämförelse med min. Den är så mjuk och skön, perfekt helt enkelt 😍 blir liksom nöjd varje gång jag lägger mig :D
Åh, jag känner detsamma om min säng 😍
Lade orimligt mycket pengar på den när jag flyttade men ångrar det inte alls!

Det enda jag kanske ångrar lite är att barnet också fick en dyr säng som han använt kanske två gånger på ett år :rofl:
 
Har äntligen fått ommöblerat så att jag har ett rimligt arbetsbord i arbetsrummet istället för ett jättestort matsalsbord. Känns jätteskönt och luftigt i rummet nu och blir så mycket ljusare, mer ergonomiskt, och bara ren och härlig arbetsmiljö. Äntligen!
 
När töltsträckorna numera enligt appen faktiskt är mest lila och inte mer 'trav' (dvs väldigt passtaktig) än tölt :love:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_2022-08-07-23-41-58-47_421ab08231b480d31e418929d55e188c.jpg
    Screenshot_2022-08-07-23-41-58-47_421ab08231b480d31e418929d55e188c.jpg
    126,8 KB · Visningar: 48
Äntligen kom svaret på mina levervärden! Helt perfekta! Hällde omgående upp ett glas vin och inom fem minuter hade jag anmält mig till donationsregistret. Känner att en såhär prima lever får ju efter min död absolut inte gå till spillo utan den vill jag gärna donera vidare till ngn som älskar vin och behöver en dokumenterat tålig jävel! Ställ er i donationskö vid intresse! 😆 🍷🤝
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 298
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
470
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
54 55 56
Svar
1 109
· Visningar
58 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp