Positiva tråden

Min kollega kan mycket möjligt vara världens sämsta administratör. Några av våra kollegor ska utföra jobb på annan ort och han skulle därmed boka tre hotellrum till tre vuxna.

Först bokade han ett hotellrum till tre vuxna.
Sen ändrade han det till tre rum.
Dock bokade han ett av rummen till en kollega som fortfarande är på semester och inte till rätt person.

Och vad är då positivt med det här undrar ni? Jo, att jag fortfarande är på semester och bara kan beskåda eländet på håll 😂
 
Får låna medrastarhunden från nu och resten av veckan! :love1: Det var längesedan som vi hängde ensamma så länge. Här ska skogspromeneras och plaskas vid lokala stranden! Eller ja, först ska hon ha dödstråååkigt medan jag jobbar, men sen så!
Medrastare, vad spännande! Blir nyfiken på ert upplägg om du har lust att berätta? :)
 
Medrastare, vad spännande! Blir nyfiken på ert upplägg om du har lust att berätta? :)
Det är min mammas hund, jag lånar den ibland för att hon ska iväg någonstans dit hundar inte får följa med, andra gånger för att mamma är lite orörlig och hunden vill rastas längre/i skogen och kasta sig upp på stock och sten där mamma har svårt att hänga med. Ibland eventuellt för att mamma tycker att jag behöver sällskap, inte helt transparent. :)

För det mesta har jag haft henne ett par dagar i veckan men de senaste månaderna har de bott på landet och jag har kommit dit på helgerna så vi har hängt alla tre.
 
Det är min mammas hund, jag lånar den ibland för att hon ska iväg någonstans dit hundar inte får följa med, andra gånger för att mamma är lite orörlig och hunden vill rastas längre/i skogen och kasta sig upp på stock och sten där mamma har svårt att hänga med. Ibland eventuellt för att mamma tycker att jag behöver sällskap, inte helt transparent. :)

För det mesta har jag haft henne ett par dagar i veckan men de senaste månaderna har de bott på landet och jag har kommit dit på helgerna så vi har hängt alla tre.
Den här bilden hade jag ju delat förut! Får illustrera att hon verkar nöjd med att promenera även bortom asfalt.
 

Bifogade filer

  • 1644171960409.png
    1644171960409.png
    513 KB · Visningar: 41
Upptäckte just att Johan Glans uppträder på Edinburgh Fringe i år, tillsammans med ett gäng andra skandinaviska komiker, och att det dessutom sammanfaller med den helg då man som utlandssvensk kan rösta i valet från en lokal i Edinburgh. Som jag har längtat efter att se Johan Glans live igen! Den 27 augusti kommer att bli en väldigt svensk skotsk dag för mig :D :bump:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 298
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
470
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
54 55 56
Svar
1 109
· Visningar
58 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp