Bukefalos 28 år!

Positiva tråden

Jag var igår på en liten mini-festival som anordnades av folk som bor här i mitt område och det var en så himla positiv upplevelse överlag! Kul att någon tagit tag i att göra en sådan här grej som gör att vi utnyttjar vårt fina område, främjar gemenskap och ger lokala förmågor en chans att marknadsföra sig lite. Och vilka eldsjälar här finns alltså! :love: Vi åt god mat, knöt lite nya kontakter och jag kom dessutom hem med en supersnygg flanellskjorta som inhandlades för hela 35 kr vid ett second hand-stånd :D
 

Bifogade filer

  • 20220905_111750.jpeg
    20220905_111750.jpeg
    120,3 KB · Visningar: 23
Jag var igår på en liten mini-festival som anordnades av folk som bor här i mitt område och det var en så himla positiv upplevelse överlag! Kul att någon tagit tag i att göra en sådan här grej som gör att vi utnyttjar vårt fina område, främjar gemenskap och ger lokala förmågor en chans att marknadsföra sig lite. Och vilka eldsjälar här finns alltså! :love: Vi åt god mat, knöt lite nya kontakter och jag kom dessutom hem med en supersnygg flanellskjorta som inhandlades för hela 35 kr vid ett second hand-stånd :D
vad mysigt! Och jättefin skjorta, en sån vill jag också ha 😍

På riktigt, har letat lite halvt efter en fin ny skjorta. Får nöja mig med den blå/vita jag har :)
 
vad mysigt! Och jättefin skjorta, en sån vill jag också ha 😍

På riktigt, har letat lite halvt efter en fin ny skjorta. Får nöja mig med den blå/vita jag har :)
Ja, jag upptäckte flanellskjortans förträfflighet förra hösten, köpte en på Fat Face då och den är så mysig att jag har velat ha en till ända sedan dess. Så när den här hängde där rakt framför näsan på mig och dessutom passade perfekt kändes det synd att låta bli 😊 Den är dessutom från Lee, så jag hoppas att det är hyfsad kvalitet på den!
 
När man kommer in från stallet på morgonen, har släppt ut och fixat för alla djuren och ska unna sig själv dagens viktigaste kopp kaffe innan jobbet tar vid.

Och på vägen upp för trappan den tragiska insikten att fan också, kaffefiltren tog ju slut igår. Nu är hela dagen förstörd. Men tittar ändå i den tomma kartongen - trots att det bedöms meningslöst - och så ligger där ett (1) enda fräscht, obrukat, ljuvligt kaffefilter och bara trycker sig mot kartongen. Som en lotterivinst.

Men idag måste det handlas, annars inställer sig tragiken på nytt (och på riktigt) inom mindre än 24 timmar!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
539
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 747
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
481
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
55 56 57
Svar
1 137
· Visningar
61 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp