Positiva tråden

:)
 

Bifogade filer

  • 20200323_181600.jpg
    20200323_181600.jpg
    217,9 KB · Visningar: 73
Jag har haft 10 stressiga dagar från att inse att jag behövde ta mig hem från Nya Zealand tidigare än först planerat, till att reda ut en hållbar boende situation i London/UK då jag för nuvarande inte har ett fast boende eftersom jag sa upp min gamla bostad innan jag tog tjänstledigt och åkte till NZ under 6 månader.

MEN - Jag har haft ett FANTASTISKT stöd från familj, vänner och kollegor som har lyssnat på mig på telefonen när jag försökt förstå situationen och ta beslut (Ska jag åka hem, ska jag försöka stanna i NZ, vem har plats för mig att bo hemma hos dem nu när jag inte kommer kunna leta efter egen lägenhet i den närmaste framtiden), som har hämtat mig på flygplatsen 5 på morgonen, som har matat mig, gett mig sängplats, lånat mig kläder (Mitt bagage hade mest sommarkläder och det är mellan 4-10 grader här nu... övriga ägodelar och kläder är i förvaring)

Är väldigt tacksam, trots att detta inte alls är vad jag planerat att komma hem till och livet är nu på "paus" tills vi får kontroll på virusutbrottet.
Jag fyller 30 på lördag och har bestämt mig för att ordna världens brakfest på Zoom!
 
Dagens sändning från Karantänsessions! För er som missat det så har Lina Hedlund med andra svenska artister sänt live från hennes vardagsrum vid två tillfällen nu. I torsdags och idag. Rekommenderas! Finns på FB och YT. Underbart! Man blir så glad!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
52 53 54
Svar
1 075
· Visningar
54 554
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp