Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul o höra. Hoppas någon som haft båda, eller iaf PE Titan som kan delge sin erfarenhetJag har inget supreme, men har rambo duo som ju ska vara lite ”sämre” men alltså wow vilken kvalitet. Både tyget, spännen och allt är verkligen toppkvalitet. Kan dock inte säga något om PE som jämförelse..
Behovet är att det inte ska gå sönder helstPE är mycket rejälare både i tyg och detaljer. Men vikten ökar också med det så beror på ens behov![]()
Behovet är att det inte ska gå sönder helstHagkompis som är av pirayasläktet (när det inte finns så mkt gräs att äta)
Perfekt!Jag har båda och tycker båda är suveräna! Har täckesätare i hagen och inget av täckena har gått sönder. Köpte mitt rambo då jag inte kunde hitta PE titan utan fyllning. Nu växlar jag lite mellan dem för de sitter lite olika. Har häst på lösdrift så de har ju täckena på dygnet runt.
Samma storlek, upplever PE som rymligare eller möjligtvis att det kanske luras av att det som skrivs ovan går ner mer på sidorna.Perfekt!Då hoppas jag på att det inte går hål här heller! Har du samma storlek i Rambo o PE?
Jag tycker inte deras liners är alls lika stora i storleken som täckena och om jag minns rätt brukade jag till och med ha en storlek större på själva liner iblandJag köpte en PE liner och tog 145 för folk skriver att dom är så rymliga men den var pytteliten på min häst iaf. Har dock inte provat deras utetäcken men jag blev lite besviken, för det var nästan som ett 135.. Har ett gammalt Rhino i 140 och det kan han fortfarande ha om det krisar, blir lite kort baktill när han betar.
Min häst kan normalt ha både 145 eller 155. I 155 blir halsen för stor i Amigo med vanlig knäppning men fungerar i Rambo med V-knäppning.