Preparat till katt med ledproblem

Jag frågade om den igår. Minsta hunden kostar 1900/injektion 😳 Så den är inte gratis! Hon trodde katt skulle hamna där någonstans.

Bonnie svarar som tur är bra på Onsior, så fortsätter med det.
Det låter helt orimligt.
Jag hade en pyttehund, hennes librela kostade ca 500kr för 2 doser när jag beställde från nätapotek.
Sedan tillkommer ju besök för inj.
Inom kedjan jag jobbar på kostar de besöken ca 200 kr.
 
Det var den infon jag fick 🤷‍♀️
Se till att du i så fall får recept och själv kan välja apotek att köpa från, och ta med dig till kliniken för att de ska ge inj.
Det borde inte bli såååå dyrt till katt även om de skulle ha lite högre priser på solencia jämfört med librela.

Hörde från kollegor att anledningen till försening av solencia är att den produceras i samma fabrik som librela och de har redan fullt i produktionen av librela. (Inte hört från the source, så vet ej om sanningshalten)
 
Se till att du i så fall får recept och själv kan välja apotek att köpa från, och ta med dig till kliniken för att de ska ge inj.
Det borde inte bli såååå dyrt till katt även om de skulle ha lite högre priser på solencia jämfört med librela.

Hörde från kollegor att anledningen till försening av solencia är att den produceras i samma fabrik som librela och de har redan fullt i produktionen av librela. (Inte hört från the source, så vet ej om sanningshalten)

Jag behöver inte ge nu, eftersom Onsior funkar. Men om det behövs sen, så absolut!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
32
· Visningar
2 334
Senast: Scata
·
Övr. Katt Vet att det inte finns någon helt allergisäker ras så det behöver inte diskuteras. Däremot vill jag gärna höra om era åsikter och...
Svar
11
· Visningar
734
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Catsu
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 427
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp