Prestige Eventing?

marrissparris

Trådstartare
Undrar om någon vet vilket läder det är i sätet på Prestige Eventing? Har just nu en Passier PSL Hopp hemma på prov men den är riktigt hal trots att jag använder helskodda byxor. Ska kanske tillägga att den är helt ny om det kan vara någon "yta" på den som gör den hal nu i början...Nån som vet? Är nu lite intresserad av en Eventing men hur är skinnet i sätet på dem? Har tidigare haft en Paris D och där "satt man fast" i sätet tack vare lädret(tyvärr för små stöd på den), har även haft en Glden Star och den var snorhal...Såldes direkt. Hur är Eventingen?

Liknande trådar

Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
3 343
Utrustning Nu hoppas jag äntligen kunna köpa mig en ny hoppsadel, men dock vet jag inte riktigt märke/modell som skulle passa mina krav :angel...
Svar
9
· Visningar
1 714
Senast: ameo
·
Utrustning Jag har inga problem med sadel till min häst längre (puh!). Har i tre och ett halvt år haft en Star Trekk Dressage som min häst fungerar...
Svar
3
· Visningar
1 607
Senast: Camilla_H
·
Western Vill börja med att säga att jag anser inte på något sätt att det är westernridningens fel att min häst har blivit halt. Så slipper jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
9 771
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21